تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱ مشخص شد +اسامی شهرها

تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱ مشخص شد +اسامی شهرها

تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱ مشخص شد +اسامی شهرهای تعطیل مدارس و دانشگاه ها فردا چهارشنبه 6 مهر 1401 را در این صفحه ببینید‌.

تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱ مشخص شد +اسامی شهرها

تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱

با توجه به تعطیلات هفته اول مهرماه بسیاری از دانش آموزان می خواهند بدانند که آیا مدارس در ششم مهرماه تعطیل خواهند بود یا خیر با بررسی‌های انجام شده فردا چهارشنبه ششم مهرماه مدارس دایر و تعطیل نمی باشند .

با توجه به چند روز گذشته به دلیل ایام تعطیلی پیامبر و شهادت امام رضا علیه السلام برخی از مردم کنجکاو شده انند ایا به دلیل تعطیلی مدارس تعطیل خواهد بود که اینگونه نبوده و فقط پنج روز اول شهر مشهد مدارس تعطیل بوده است .

همچنین ۶مهر ماه که در آخر هفته قرار گرفته است برخی از مردم دوست دارند که روز چهارشنبه تعطیل باشند تا بتوانند به تعطیلات خود برساند اما با توجه به اعلام آموزش و پرورش مدارس تعطیل نبوده و به صورت رسمی دایر می باشد .

با توجه به اینکه ایام عزاداری برخی از زائران برای زیارت امام هشتم به مشهد رفته و حالا در پی بازگشت خواهند بودکه استراحت کنند و به دنبال این هستند که آموزش و پرورش مدارس را تعطیل کنند تا این لحظه مدارس تعطیل نبوده و به صورت رسمی دایر خواهد بود اما گفته می‌شود که دانشگاه ها به صورت مجازی برگزار می شوند در صورت دریافت اطلاعات بیشتر اطلاع رسانی خواهد شد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. هادي رضائی

    باسلام وعرض ادب شما هایک دفهگی همه شهرهاراتعطیل کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *