تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ مشخص شد +جزئیات

تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ مشخص شد +جزئیات

تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه 18 آبان 1401 واقعیت دارد؟ به دلیل آنفولانزا و آلودگی هوا باد و طوفان گرد و غبار و بارندگی و اعتراضات و اغتشاشات و آیا فردا مدارس تعطیل است یا خیر و آخرین خبر درباره وضعیت تعطیلی تهران و البرز ، خوزستان ، اهواز ، آبادان ، مشهد، همدان ، اراک ، ایلام ، شیراز ، اصفهان ، سمنان ، هرمزگان ، کرمان ، کرمانشاه ، یزد ، بندر گناوه، قم ، لرستان ، قزوین ، زنجان ، شیروان ، بروجرد ، بجنورد ، بیرجند ،قصرشیرین ، زاهدان ، تبریز ، ارومیه ، چهارمحال بختیاری ، یاسوج ، بوشهر ، ، رشت ، مازندران ، ساری ، گیلان ، گرگان ، بندرعباس و قشم ،کردستان ، سنندج ، سقز و دیواندره ، مهاباد ، خرم آباد، اردبیل ، کاشمر ، ازنا ، الگودرز ، کوهدشت ، دورود ، هشتگرد ، آبیک ، بروجرد ، دزفول ، خرمشهر ، اندیمشک ، ماهشهر ، بهبهان ، هویزه ، مهران ،سوسنگرد را در این صفحه به آن میپردازیم.

آیا مدارس فردا تعطیل است؟

فردا مدارس تعطیل نیست و دایر میباشد دانش آموزان فردا باید به مدرسه بروند و خبرهایی که در فضای مجازی مبنی بر تعطیل بودن فردا منتشر شده واقعیت ندارد.

دانش اموزانی که فردا به مدرسه نروند غیبت خواهند خورد.

با اینکه در روزهای اخیر مشکلاتی برای دانش اموزان برای حضور در مدرسه وجود داشته است اما مدارس تعطیل نشده است و دانش اموزان باید به مدرسه میرفتند.

شیوع بیماری آنفلونزا نیز نگرانی هایی را برای خانواده دانش اموزان به وجود آورده بود و انتظار داشتند مدارس تعطیل شوند اما در نهایت چنین اتفاقی رخ نداد.

باید بدانید این ویروس می‌تواند به روش‌های زیر منتقل شود: سرفه، عطسه، دست دادن، روبوسی، دست زدن به سطوح آلوده، تماس دست آلوده با اشیاء و محیط، انتقال از طریق مدفوع به اثبات نرسیده اما احتمال انتقال از این طریق وجود دارد؛ پس لازم است مادران حتما پس از تعویض پوشک کودک ، دستهای خود را بشویند.

همه کسانی که به تازگی از مسافرت و مکان‌های آلوده به این ویروس بازگشته‌اند کسانی که علائم بیماری آنفلوانزا را دارند شامل : تب بالای ۳۸ درجه، سر درد، گلو درد و سرفه، احساس خستگی و کوفتگی شدید، آبریزش بینی و چشم،درد عضلات

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *