تعطیلی مدارس

تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ برای آلودگی هوا

تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ برای آلودگی هوا و تعطیلی مدارس مشهد و اهواز و ایلام و کرمانشاه و لرستان و اراک و همدان و اخرین خبر از غیرحضوری شدن مدارس استانهای آلوده را در این صفحه ببینید.

تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۲۸ فروردین

چند روزی طوفان در کشور عراق به سمت ایران آمده و بسیاری از شهرهای کشورمان را درگیر کرده است.

هنوز درباره تعطیلی فردا خبری اعلام نشده است.

تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ برای آلودگی هوا

ناسا گزارش می دهد که طوفان گرد و غبار بخش هایی از عراق را برای چندین روز فراگرفته و آسمان را نارنجی کرده، دید را کاهش داده و کیفیت هوا را کاهش داده است.

طوفان های گرد و غبار در عراق بیشتر در تابستان رخ می دهد که توسط بادهای شمال غربی تحریک می شود. اما آنها می توانند در فصول دیگر نیز رخ دهند.»

برای مثال، غرب عراق شاهد طوفان های گرد و غبار شمال در بهار است. بر اساس گزارش آمار جهانی، شمال عراق بین رودخانه‌های دجله و فرات و در امتداد مرز سوریه – دارای بیشترین تراکم منابع گرد و غبار در خاورمیانه است.

در جریان این طوفان گرد و غبار ده ها نفر با مشکلات تنفسی در سراسر کشور بستری شدند.

ناسا می‌گوید: «به نظر می‌رسد روزهای اینده گرد و غبار ایران و ترکیه را درگیر کند.

مدیر اداره هواشناسی عراق خاطرنشان کرد: خشکسالی باعث می شود طوفان های گرد و غبار در عراق بیشتر شود. در حالی که بادهای شمال رایج هستند، خشکسالی احتمال بیشتری دارد که مواد فرسایش یافته به هوا منتقل شوند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *