تعطیلی مدارس

تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ مشخص شد آلودگی هوا

تعطیلی مدارس و دانشگاه ها و ادارات و بانک ها فردا یکشنبه 29 خرداد 1401 آلودگی هوا مشخص شد و آیا فردا مدارس تعطیل است یا خیر آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس تهران و البرز ، خوزستان ، اهواز ، آبادان ، مشهد، همدان ، اراک ، ایلام ، شیراز ، اصفهان ، سمنان ، هرمزگان ، کرمان ، کرمانشاه ، یزد ، بندر گناوه، قم ، لرستان ، قزوین ، زنجان ، شیروان ، بروجرد ، بجنورد ، بیرجند ، زاهدان ، تبریز ، ارومیه ، چهارمحال بختیاری ، یاسوج ، بوشهر ، ، رشت ، مازندران ، ساری ، گیلان ، گرگان ، بندرعباس و قشم ،کردستان ، سنندج ، سقز و دیواندره ، خرم آباد، اردبیل ، کاشمر ، ازنا ، الگودرز ، کوهدشت ، دورود ، هشتگرد ، آبیک ، بروجرد ، دزفول ، خرمشهر ، اندیمشک ، ماهشهر ، بهبهان ، هویزه ، مهران ،سوسنگرد ، … را در این صفحه ببینید.

تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱

فردا مدارس دایر بود و تعطیل نمیباشد و خبری در این زمینه منتشر نشده است.

تعطیلی مدارس

شما هم وقتی به منطقه ای بالای شهرتان میرود ابری از دو را میبیند؟ آن ابر خاکستری دود از واکنش شیمیایی بین ترکیبات آلی فرار و اکسیدهای نیتروژن در حضور نور خورشید تشکیل می شود. ترکیبات آلی هستند که به راحتی تبدیل به بخار یا گاز می شوند، مانند اگزوز موتور. گازهای NOx از واکنش بین نیتروژن و اکسیژن در طی احتراق تولید می شوند. یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گازهای NOx احتراق سوخت موتور خودرو است.

هنگامی که هوا گرم و آفتابی با باد کم یا بدون باد باشد، غلظت ازن می تواند به سطوح ناسالم برسد. بر خلاف ازن اتمسفر فوقانی که به طور طبیعی وجود دارد و به دلیل ویژگی های محافظتی آن مفید است، ازن سطح زمین یک آلاینده هوای انسان است که می تواند اثرات مضری هم بر انسان و هم برای محیط زیست داشته باشد. سطح ازن روزانه معمولاً در عصر بالاترین میزان و در هنگام طلوع خورشید کمترین مقدار را دارد.

ذرات ریز که دوده نامیده می شود به ذرات یا قطرات ریز موجود در هوا (تقریباً با چشم غیرمسلح نامرئی) اطلاق می شود که معمولاً محصول جانبی احتراق مانند اگزوز خودرو و گازوئیل، انتشار گازهای گلخانه ای نیروگاه یا دود چوب است.

دوده می تواند در شرایط آب و هوایی مشابه مه دود به سطوح بالایی برسد. همچنین ممکن است در هر زمانی از سال که شرایط خشک، آرام و شفاف می‌تواند باعث تمرکز آلودگی ذرات شود، رخ دهد. دوده دید را کاهش می‌دهد و باعث می‌شود هنگام بالا رفتن سطح هوا مه‌آلود به نظر برسد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *