تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ مشخص شد

تعطیلی مدارس همدان و اراک فردا دوشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۱

تعطیلی مدارس همدان و اراک فردا دوشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ به دلیل آلودگی هوا ایا مدارس همدان و ملایرو نهاوند و اراک فردا تعطیل است؟ اخرین خبر از غیر حضوری شدن مدارس همدان و استان مرکزی به دلیل آلودگی هوا را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

تعطیلی مدارس همدان و اراک فردا دوشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۱

تعطیلی مدارس همدان و اراک فردا دوشنبه

آلودگی هوای ناشی از ریزگردها بسیاری از شهرهای کشورمان را تحت تاثیر قرار داده است و باعث شده بسیاری از مردم کشورمان دچار مشکلات بسیار زیادی شوند.

استان های مرکزی و همدان نیز شامل این ریزگردها بوده است و مردم میخواهند بدانند فردا آیا مدارس تعطیل خواهند بود یا خیر.

فعلا خبری درباره تعطیلی مدارس فردا منتشر نشده است.

باید توجه داشته باشید که این روزها حدالامکان از خانه خارج نشوید آلودگی هوا خطر ابتلا به عفونت های ریوی را به خصوص در کودکان افزایش می دهد.

قرار گرفتن در معرض آلودگی هوا می تواند تنفس را برای افراد مبتلا به بیماری مزمن انسدادی ریه دشوارتر کند. علائم شدید می تواند منجر به بستری شدن در بیمارستان و حتی مرگ شود.

حتی افرادی که ریه های سالم دارند نیز مستعد تحریک و تورم هستند. برای کسانی که با بیماری های مزمن ریوی مانند آسم زندگی می کنند، این اثرات می تواند به ویژه مضر باشد.
برخی از مطالعات نشان می دهد قرار گرفتن در معرض آلودگی هوا ممکن است خطر کم وزنی نوزادان هنگام تولد و مرگ و میر نوزادان را افزایش دهد.
خس خس سینه، سرفه و تنگی نفس: مانند بسیاری از بیماری های دیگر در این لیست، این شرایط هم می تواند در اثر قرار گرفتن طولانی مدت و هم قرار گرفتن کوتاه مدت در معرض سطوح بالای آلاینده های هوا باشد.

همچنین اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان با اشاره به وقوع پدیده گرد و غبار در ۱۳ شهر استان خوزستان ، اعلام کرد در ساعت ۹ امروز میزان گرد و غبار با اندازه ۱۰ میکرون، در شهرهای آبادان ۲۵۴، اندیمشک ۱۸۳، اهواز ۳۹۸، ایذه ۱۷۵، بندر امام ۹۹۱، بهبهان ۱۷۱، خرمشهر ۳۵۹، دزفول ۶۵۹، رامشیر ۷۰۸، سوسنگرد ۱۷۱، شادگان ۴۴۰ و ماهشهر ۹۰۱ میکروگرم برمترمکعب است. حدمجاز غبار در هوا ۱۵۰ میکروگرم برمترمکعب است.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *