توهین شهره قمر به استاد شجریان (عکس)

توهین شهره قمر به استاد شجریان و پاسخ نیوشا ضیغمی

توهین شهره قمر به استاد شجریان و پاسخ نیوشا ضیغمی به او را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

(عکس) توهین شهره قمر به استاد شجریان

شهره قمر بازیگر نه چندان مطرح سینما که پیش تر به دلیل تهدید و حمله به ترانه علیدوستی و حامد بهداد نامش بر سر زبان ها افتاد گویا این جلب توجه برایش لذت بخش بوده و اینبار به استاد شجریان اهانت کرده است.

او در اینستاگرام اش نوشت : “صد هزاران تاسف و لعنت برای جماعت نادانی که با مرگ یک هنرمند وطن فروش به سوگ می نشیند و با مرگ وطن پرستی به روزمرگی…!”

توهین شهره قمر به استاد شجریان (عکس)

این اهانت او با موجی از انتقادات کاربران رو به رو شد.

البته شهره قمر خوب میداند که این صحبت هایش باعث عصبانیت مردم میشود وبه همین دلیل کامنت های پیج خود را بسته است چرا که در صورت باز گذاشته شدن کامنت ها ، کاربران شبکه های اجتماعی حسابی از خجالت اش در می ایند

اما برخی از بازیگران به به این اهانت شهره قمر واکنش نشان دادند که یکی از انها خانم نیوشا ضیغمی بود که خطاب به قمر نوشت: “کاش دهنتو ببندی .. دیده نشدن و انسان بودن خیلی بهتر از اینه که دست به هر کاری بزنی، و با توهین کردن به افراد مطرح که در قلب یه ملت جا دارن خودت رو سر زبونها بندازی برای کسانی مثل تو فقط باید تاسف خورد و بس»”

همچنین ببینید:

بیوگرافی شهره قمر بازیگر و همسرش + اینستاگرام و عکس شهره قمرشهره قمر کیست؟

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *