توییت محمدحسین رحمانی دوست درباره مهسا امینی واقعیت دارد؟

ماجرای توهین محمدحسین رحمانی دوست به مهسا امینی واقعیت دارد؟

توئیت محمدحسین رحمانی دوست درباره مهسا امینی واقعیت دارد؟

توییت محمدحسین رحمانی دوست درباره مهسا امینی واقعیت دارد؟

توییتی از محمد حسین رحمانی استادیار دانشگاه نیشابور در فضای مجازی منتشر شده که واکنش‌های زیادی را به همراه داشت در توییت منتشر شده که به نام محمد حسین رحمانی دوست منتسب شده است از الفاظ بسیار زشتی برای مهسا امینی و همچنین سوگواران او استفاده شده است.

در این توییت نوشته شده که  ولایت چرا باید در مورد رحمت قرار گیرند به امید دستگیری آنها و ارسال شان پیش مقتداشان امروز اسمش بر بان تمام مردان نامحرم دنیا جاریست و عکسش در دستان آنها برای خود ارضایی. لبیک یا امام عصر خامنه کبیر

این توییت بازتاب گسترده ای در فضای مجازی به همراه داشته است البته نمی‌توان به صحت و سقم اکانت توییتری که این متن را منتشر اعتماد کرد چرا که هرکسی می تواند با نام و مشخصات دیگران اقدام به انتشار توییت های جنجالی برای بد نام کردن اقدام کنند.

اطلاعیه دانشگاه نیشابور در خصوص توییت ارسالی

“بسم الله الرحمن الرحیم”

به دنبال انتشار مطالب کذب در خصوص وقایع اخیر توسط فرد یا افرادی در فضای مجازی(اینستاگرام، توئیتر و…..) بوسیله اکانت های جعلی منتسب به دکتر محمدحسین رحمانی دوست، ریاست دانشگاه نیشابور؛ بدین وسیله اعلام می گردد نشر این گونه مطالب در صفحات مجازی صرفا در راستای تشویش اذهان عمومی و تخریب شخصیت افراد است.

بدینوسیله، به استحضار می رساند دکتر محمد حسین رحمانی دوست، پیش از این هیچ‌گونه اکانت یا حساب کاربری و هیچ فعالیتی در اینستاگرام، توئیتر و… نداشته است. لذا در راستای شفاف سازی و جلوگیری از نشر اکاذیب، از ظهر روز دوشنبه 4 مهرماه 1401، حساب کاربری و اکانت ایشان در اینستاگرام و توئیتر ایجاد شده است.

شایان ذکر است مراتب جعل و سوء استفاده از هویت ریاست دانشگاه نیشابور و درج مطالب کذب منتسب به ایشان، توسط مراجع قضائی و دستگاه های امنیتی جهت پیگیری موضوع و برخورد با خاطیان در حال پیگیری است.

لذا از همه دانشگاهیان از جمله دانشجویان محترم، اساتید گرامی، کارکنان معزز و هم‌وطنان گرامی درخواست می شود ضمن حفظ آرامش و دقت نظر و هوشیاری کامل در فضای مجازی و رسانه ای، برای اطلاع از مطالب واقعی، پیش از هرگونه اظهار نظری از صحت مطالب منتشر شده و هویت انتشار دهندگان اطمینان و یقین حاصل نمایند.

انتشار و اطلاع رسانی اخبار و هر گونه فعالیت مسئولان دانشگاه نیشابور صرفا از طریق مراجع رسمی دانشگاه صورت خواهد پذیرفت.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. وستت درد نکنه که گفتی حقشونه اینترنت کشور و برنامه ها واسه گندکاری همینا خراب شده و همه رو از کارو زندگی زدن..به اسم انسانیت دفاع از یک دختر که خودس مرده تومور داشته دارن همجا روبه فحشا میکشم حروم زادههای وطن فروش عقده لخت بودن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *