تیم امیر عابدزاده چیست (تیم جدید امیر عابدزاده) +عملکرد

تیم امیر عابدزاده چیست (تیم جدید امیر عابدزاده) +عملکرد

تیم امیر عابدزاده چیست (تیم جدید امیر عابدزاده) +عملکرد او را در این تیم مشاهده نمایید.

تیم امیر عابدزاده چیست

امیر عابدزاده در حال حاضر در تیم پونفرادینا در یگ لالیگا 2 اسپانیا بازی میکند او که در پست دروازه بانی فعالیت میکند توانسته با عملکردی خیره کننده توجه همه تیم های لالیگایی را به خود جلب کند به گونه ای که حتی سرمربی تیم ملی ایران او را به عنوان شانس اول دروازه بانی تیم ملی بداند.

تیم امیر عابدزاده چیست (تیم جدید امیر عابدزاده) +عملکرد

پونفرادینا با توجه به درخشش عابدزاده با 3 دروازه بان فصل گذشته خود را کنار گذاشته است و در کنار امیر عابدزاده دو دروازه بان جوان به نام های  لوچو گارسیا، دروازه بان کلمبیایی لاکرونیا را به این تیم آورد پرز بولو، سرمربی پونفرادینا از ابتدای فصل اعتماد زیادی به امیر عابدزاده داشت و او را به عنوان دروازه بان اصلی تیم انتخاب کرد..

عابدزاده تمام تلاش خود را کرد که جواب اعتماد سرمربی را بدهد و به خوبی از این فرصت استفاده کرد و در 3 بازی گذشته با انجام عملکرد عالی، سیوهای نجات بخش و رقم زدن 2 کلین شیت، نقش بسیاری در صدرنشینی تیمش داشته است؛

صدرنشینی که تداوم آن تا پایان فصل می تواند به آرزوی هواداران این باشگاه که یک قرن سابقه دارد، پایان داده و رویای بازی در لالیگا را هم برای عابدزاده به حقیقت پیوند دهد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *