ثبت نام استخدام آتش نشانی azmoon125.tehran.ir

ثبت نام استخدام آتش نشانی azmoon125.tehran.ir

ثبت نام استخدام آتش نشانی azmoon125.tehran.ir و شرایط ثبت نام را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید

ثبت نام استخدام آتش نشانی

سازمان آتش نشانی کشور برای تکمیل نیروهای خود سعی دارد که تعداد 116 نفر از افراد واجد شرایط را جذب کند و افراد علاقمند میتوانند به سایت azmoon125.tehran.ir مراجعه و ثبت نام را انجام دهند.

ثبت نام استخدام آتش نشانی azmoon125.tehran.ir

بعد از ثبت نام و در صورت قبولی در آزمون باید در آزمون عملی شرکت کنید

یک آتش نشان یک نجات دهنده است که به طور گسترده در اطفا حریق آموزش دیده است ، در درجه اول برای اطفا حریق های خطرناک که زندگی را تهدید می کند اموال و محیط زیست و همچنین برای نجات مردم تلاش میکنند.

سرویس آتش نشانی که در برخی کشورها با عنوان آتش نشان شناخته می شود ، یکی از سه سرویس اصلی اورژانس است. از مناطق شهری گرفته تا کشتی ها ، آتش نشانان در همه جای دنیا فراگیر شده اند.

ب) شرایط اختصاصی:

۱- ویژه آقایان: دارا بودن حداقل ۱۶۵ سانتیمتر قد، ویژه بانوان: دارا بودن حداقل ۱۶۰ سانتیمتر قد.

۲- دارا بودن شرایط بومی در شهر تهران (داوطلب بومی: به داوطلبی گفته می شود که حداقل دارای یکی از ویژگی های زیر باشد. الف- داوطلب حداقل (۴) چهار سال از سنوات تحصیلی (دبیرستان و یا دانشگاه) را به صورت متوالی یا متناوب در شهر مورد تقاضا برای استخدام طی کرده باشد. ب- همسر و فرزندان تحت تکفل کارمندان رسمی و پیمانی دولت و یا نیروهای مسلح (صرفاً شاغلین) که شهر محل خدمت فعلی با شهر مورد تقاضا برای استخدام یکسان باشد. ج- حداقل ۱ سال سابقه سکونت دائم داوطلب در استان تهران)

۳- فرزندان شهداء، مفقودین، جانبازان ۲۵% به بالا و آزادگان، همسر و فرزندان رزمندگان با سابقه حداقل ۶ ماه حضور در جبهه از سهمیه قانونی برخوردار و دارندگان مدال طلای مسابقات جهانی در شرایط مساوی، از اولویت برخوردار می باشند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *