ثبت نام اینترنتی کتاب درسی ابتدایی و متوسطه ۱۴۰۰ سایت irtextbook.ir

ثبت نام اینترنتی کتاب درسی ابتدایی و متوسطه ۱۴۰۰ سایت irtextbook.ir

ثبت نام کتاب درسی ابتدایی و متوسطه ۱۴۰۰ سایت irtextbook.ir (نحوه خرید و ثبت نام)  را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

ثبت نام کتاب درسی ابتدایی و متوسطه ۱۴۰۰

قیمت کتاب های درسی در سال ۱۴۰۰ به شرح زیر می باشد.
ثبت نام کتاب درسی برای تمام پایه ها و رشته ها از یکشنبه بیست و دوم فروردین ۱۴۰۰ شروع می شود.
پایه های تحصیلی کلاس دوم و ششم و هشتم و نهم و یازدهم و دوازدهم تا بیست و دوم خرداد فرصت دارند برای سفارش کتاب درسی، و در ۱۲ تیر ماه فرصت ویرایش و اصلاح اطلاعات موجود می باشد.

ثبت نام اینترنتی کتاب درسی ابتدایی و متوسطه ۱۴۰۰ سایت irtextbook.ir

خانواده‌هایی که فرزندانشان از مدرسه به مدرسه دیگر جابجا می شوند می توانند این اطلاعات را ویرایش و مرتب کنند قیمت کتاب‌های درسی با میانگین ۲۵ درصد افزایش نسبت به سال قبل در همه پایه های مختلف می باشد در پایه های تحصیلی هفتم تا نهم بیشترین قیمت کتابشان بین ۴۲۵۰۰ می باشد و در پایه های دهم تا دوازدهم بالاترین قیمت در رشته های ریاضی و علوم تجربی٨٨٧٠٠، ٨۴٢٠٠ می باشد.

والدین و دانش آموزان می توانند برای ثبت نام فرزندانشان کد ملی و اطلاعات شناسنامه ای و اطلاعات دانش آموزی را که در آن پایه تحصیل کرده به صورت اینترنتی و از طریق آدرس irtextbook.ir ثبت نام خود را آغاز کنند.

ثبت نام کتاب های درسی در هر پایه تا بیست و دوم خرداد ۱۴۰۱ است و برای پایه ورودی اول هفتم دهم تا ۱۶ شهریور امکان دارد.

نحوه ثبت نام کتاب های درسی برای دانش آموزان اتباع خارجی، در سامانه سناد به جای کد ملی و وارد کردن ۶بار عدد یک شماره سریال شناسنامه برای ثبت نام از طریق سامانه اقدام کنند.
نحوه ثبت نام سفارش کتابهای دوره ابتدایی و متوسطه به شرح زیر می باشد.

داوطلبان برای ثبت نام باید زمان ثبت نام را از طریق یک مرورگر که آدرس irtextbook. ir وارد کنید روی لینک سامانه(توزیع مواد آموزشی) ثبت نام و سفارش دانش آموز خود را کلیک کنید.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *