فیلم آتش زدن جسد سودا حسن زاده دختر ۲۸ سال مشگین شهر (دلخراش)

فیلم آتش زدن جسد سودا حسن زاده دختر ۲۸ سال مشگین شهر (دلخراش)

فیلم آتش زدن جسد سودا حسن زاده دختر ۲۸ سال مشگین شهر (دلخراش) را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

ماجرای آتش زدن سودا حسن زاده

اسفند ماه گذشته دختر جوانی به نام سوده که 28 سال سن داشت در شهر مشگین شهر مفقود شد و بعد از مدتی جسد سوخته او توسط پلیس کشف شد.

فیلم آتش زدن جسد سودا حسن زاده دختر ۲۸ سال مشگین شهر (دلخراش)

این دختر جوان در مشگین شهر دارای یک سالن زیبایی بود که بعد از خارج شدن از خانه هیچگاه بازنگشت و خانواده وی پلیس را از ماجرا باخبر کرد و تیم تحقیقاتی برای یافتن این دختر جوان تشکیل شد

بعد از مدتی خبر رسید که یک چوپان جسد تکه تکه شده و سوخته یک انسان در نزدیکی سد احمدبیگلو پیدا کرده است و پلیس را باخبر میکند.

پلیس در محل حاضر شده و با جسد تکه تکه شده و سوخته مواجه میشوند که آن را به پزشکی قانونی منتقل میکنند

فیلم آتش زدن جسد سودا حسن زاده دختر ۲۸ سال مشگین شهر (دلخراش)

ماجرای قتل هولناک سودا حسن زاده

کارآگاهان در گام نخست پی بردند که سودا شب قبل از پیدا شدن جسدش در خانه یک زن آشنا به نام مریم میهمان بوده و همین کافی بود تا کارآگاهان به سراغ مریم بروند و این زن که سعی داشت با داستانسرایی هایش خود را در ماجرای قتل بی گناه معرفی کند در تناقض گویی هایش گرفتار شد و با توجه به تصاویر دوربین مداربسته در نزدیکی خانه کافی بود تا مریم پرده از جنایت هولناک بردارد.

تیم جنایی پلیس آگاهی مشگین شهر در تجسس های میدانی و بازجویی از مریم پی بردند که این زن با همدستی برادرش و یک مرد آشنا دست به قتل سودا حسن زاده زده اند و در ادامه طلا و پول هایش را به سرقت برده اند و برای اینکه ردی از این جنایت باقی نماند با انتقال جسد به نزدیکی سد احمدبیگلو اقدام به آتش زدن جسد کرده اند.

برادر مریم و مرد مورد علاقه این زن خیلی زود دستگیر و به جنایت هولناک اعتراف کردند ودر تحقیقات مشخص شد برادر مریم در انتقال جسد و آتش زدن آن به مرد مورد علاقه خواهرش کمک کرده و نقش داشته است.

فیلم آتش زدن جسد سودا حسن زاده دختر ۲۸ سال مشگین شهر (دلخراش)

در تحقیقات مشخص شد مریم از 8 ماه قبل بواسطه مراجعه به سالن زیبایی در خیابان حافظ مشگین شهر با سودا آشنا شده و خیلی زود دوستی آنها صمیمی شده است تا حدی که مریم روزهایی که کاری نداشت هم به سالن زیبایی می رفت و همیشه همراه سودا بود.

همچنین ببینید:

تجاوز و قتل دختر جوان 17 ساله در تهران +عکس تجاوز و قتل دختر جوان 17 ساله در تهران +عکس

در ادامه مشخص شد سودا همیشه طلاهای زیادی همراه خود داشت تا اینکه روز 19 اسفند ماه با توجه به شیوع بیماری کرونا و تعطیلی سالن های زیبایی، سودا پس از پایان کار در حالیکه مثل همیشه طلاهای زیادی به خود آویزان کرده بود با 5 میلیون تومان پول از سالن خارج و برای دیدن دوستش به خانه مریم می رود.

فیلم آتش زدن جسد سودا حسن زاده دختر ۲۸ سال مشگین شهر (دلخراش)

کارآگاهان پی بردند مریم طراحی این قتل بوده و سودا حسن زاده را به خانه اش کشانده و سپس مرد مورد علاقه مریم با طناب اقدام به خفه کردن سودا کرده و سپس طلا، جواهرات و 5 میلیون تومان پول سودا را به سرقت می برند و در ادامه برادر مریم برای جابجا کردن جسد در محل حاضر شده و جسد را داخل یک پتو پیچانده و داخل صندوق عقب گذاشته و پس از انتقال به منطقه سد احمدبیگلو با بنزین اقدام آتش زدن جسد کرده اند.

فیلم آتش زدن سودا حسن زاده دختر ۲۸ سال مشگین شهر (دلخراش)

3 متهم اصلی این پرونده هولناک در 28 اسفند ماه دستگیر شدند و مرد مورد علاقه مریم قتل را به گردن گرفت تا مریم و برادرش آزاد شوند اما بررسی ها و سرنخ های به دست آمد نشان از آن دارد که مریم در پیامک هایی که به پسر مورد علاقه اش می داده اصرار داشته که هر چه زودتر نقشه قتل را به اجرا برساند تا دستشان به طلاهای سودا برسد.

مریم پس از دستگیری به زندان اردبیل و مرد مورد علاقه اش به زندان مشگین شهر منتقل شدند و برادر مریم با قرار وثیقه آزاد شد.

فیلم را در زیر ببینید.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

4 نظر

  1. لطفا عکس ها رو بردارید،

    • کلا خبرگزاریها شعور اجتماعی بسیار پایینی دارند و برای جذب مخاطب حاضرن ….. رو هم به حراج بذارن لذا اصلا براشون مهم نیست نزدیکان مقتول با دیدن عکسها چه حالی میشن

  2. طرف قتل رو پنهان کرده بعد جنازه رو پتو پیچ به قصد سربه نیست کردن آتش زده الانم با قرار وثیقه آزاده بعد مرتضی نامی چون برای بار چندم مشروب خورده بوده و بازداشت شده اعدام میشه،؟! عجب عدالتی

    • اینجا ایران.انتظارات اتون رو بیارید پایین. وقتی دیه زن نصف مرد یعنی انسانیت توایران فقط یه کلمه است که گفته بشه قرارنیست احرا بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *