فیلم حضور آقا در بازی لیگ برتر فوتبال بانوان

فیلم حضور آقا در بازی لیگ برتر فوتبال بانوان

حضور آقا تکنسین اورژانس در بازی لیگ برتر فوتبال بانوان را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

حضور آقا تکنسین اورژانس در بازی لیگ برتر فوتبال بانوان

روز گذشته در لیگ برتر فوتبال بانوان کشورمان اتفاق عجیب و غیر متعارفی رخ داد زمانی که یکی از بازیکنان موفق شد دروازه تیم حریف را باز کند آقایی که تکنسین اورژانس بود وارد زمین شد و خانم زننده گل را در آغوش گرفت!

فیلم حضور آقا در بازی لیگ برتر فوتبال بانوان

این اقدام آقای تکنسین در نوع خود بسیار عجیب و غریب بود که داور و ناظر بازی او را به سرعت از زمین خارج کرد.

طبق قوانین و مقررات هگونه حضور آقا در مسابقات فوتبال زنان کشورمان ممنوع میباشد و بدون شک با این مرد خاطی که وارد زمین شده و بازیکن خانم را در آغوش گرفته برخورد خواهد شد.

تیم شهرداری سیرجان دیروز مهمان تیم فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام بود. دو تیم امتیازی شیرین در یک دیدار خانگی  پالایش گاز، صدرنشین جدول را متوقف کردروز گذشته در ورزشگاه عدالت شهر ایلام به مصاف هم رفتند که ابتدا تیم صدر جدولی شهرداری سیرجان با نتیجه ۲ بر صفر از میزبان خود پیش افتاد، اما در دقایق ۶۳ و ۷۸ تیم فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام با گل‌های خانم‌ها کوثر عنبری و عاطفه ایمانی بازی را به تساوی کشاند.

تیم فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام هم اکنون با یک بازی کمتر و با ۸ امتیاز پس از تیم‌های شهرداری سیرجان و وچان کردستان در جایگاه سوم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال بانوان قرار دارد.

تیم فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام جمعه سوم بهمن ماه میهمان تیم ملوان بندر انزلی است.

 

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *