حمله مسلحانه و رگبار بستن به دو جوان نظام آباد تهران سوار بر شاسی بلند

ماجرای حمله مسلحانه و رگبار بستن به دو جوان نظام آباد تهران سوار بر شاسی بلند

تاریخ انتشار 11 شهریور 1400 – زمان مطالعه 1 دقیقه

به رگبار بستن و حمله مسلحانه به دو جوان سوار شاسی بلند در نارمک تهران 9 شهریور 1400 را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

به رگبار بستن و حمله مسلحانه به دو جوان در نارمک

در 9 شهریور 1400 یک خودور شاسی بلند که دو پسر جوان سرنشین آن بودند در نارمک تهران توسط افراد ناشناس مورد حمله مسلحانه قرار گرفته و به رگبار بسته میشوند.

حمله مسلحانه و رگبار بستن به دو جوان نظام آباد تهران سوار بر شاسی بلند

فیلمی که توسط یکی از شبکه های ماهواره ای پخش و و فیلمبردار آن یکی از حاضران در صحنه بود که از این اتفاق فیلمبرداری کرده بوده و اعلام کرد که این اتفاق در 9 شهریور 1400 رخ داده است که افرادی مسلح دو جوان سرنشین خودروی شاسی بلند را به رگبار بسته و آنها را ترور کرده اند.

به گزارش ایرنا از روز یکشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “علی شاملو” بیان داشت: ماموران پایگاه سوم با دریافت گزارشی مبنی بر تیراندازی و تخریب یک واحد صنفی پوشاک و مجروح شدن چهار تن از شهروندان در “نظام آباد”، پس از حضور در محل دریافتند سه تن از شروران منطقه در پی اختلاف با متصدی به آن محل مراجعه و ضمن تخریب مغازه وی، با استفاده از سلاح شکاری غیرمجاز چهار تن از شهروندان را مجروح و از محل متواری شدند.

وی افزود: پس از شناسایی مخفیگاه متهمان در همان محله، ضمن دستگیری سه قبضه سلاح سرد و یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و تعدای فشنگ کشف شد.

گفتنیست که در دی ماه هم چنین اتفاق مشابه ای در نارمک تهران رخ داده بود.

23 دی ماه سال گذشته صدای تیراندازی در منطقه نارمک اهالی یکی از خیابان های نارمک را از خانه هایشان بیرون کشید و مردم وقتی به سمت محل تیراندازی رفتند با پسر جوانی روبرو شدند که از ناحیه سر هدف گلوله قرار گرفته بود.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. چرا یه خبر چرند رو به دروغ میای توضیح میدی اون جوونا دوستای من بودن و از دزفول در پی قاتل برادرشون اومدن تهران و اونارو هم کشتن و تا الان هیچکسی دستگیر نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *