حمید باقری درمنی کیست

حمید باقری درمنی کیست + تصاویر ح ب د بزرگترین مفسد اقتصادی

حمید باقری درمنی کیست + تصاویر ح ب د بزرگترین مفسد اقتصادی را با جزئیات اتهامات و جرم های و ب
دهی های کلان و عکس بدون سانسور وی را در مجله شبونه مشاهده کنید.حمید باقری درمنی کیست

حمید باقری درمنی کیست

این روزها حروف الفبا نمادی از اختلاس و دزدی و غارت و اخلالگر اقتصادی شدند، در حالیکه در
زمان های نه چندان دور، حدوف الفبا نمادی از صداقت و سواد نوشتن و خواندن بودن و ما با زندگی کردن و تحصیلاتمان را با حروف الفبا شناختیم.حمید باقری درمنی کیست

حمید باقری درمنی کیست

ح ب د کیست

اما امروزه حروف برای معرفی دزدلن بیت المال و اختلاسگران بکار برده می شود.حمید باقری درمنی کیست
نمونه این اقدام ح ب د می باشد که بزرگترین مفسد اقتصادی کشور است که نام اصلی های حمید باقری درمنی می باشد.
این مفسد اقتصادی با زیرکی و دور زدن قوانین و کوتاهی و اغماض مسئولان، توانسته حدود یک دهه از چنگال عدالت فرار کند.
اما به تازگی بازداشت شده و روند محاکمه وی به جریان افتاده است.حمید باقری درمنی کیست

پیشنهاد ما :

حمید باقری درمنی کیست

عکس حمید باقری درمنی بدون سانسور

روز سوم شهریور دادگاه رسیدگی به پرونده مفسدان بزرگ اقتصادی تشکیل و حمید باقری به صورت علنی محاکمه شد.
بازپرس پرونده گفته است : برای این فرد متهم به فساد فی الارض از طریق اخلال در نظام اقتصادی کشور و بر اساس محتویات پرونده تقاضای اشد مجازات شده است.
نام درمنی برای اولین بار در سال ۱۳۸۶ بر سر زبان ها افتاد.
در تاریخ ۸ خرداد ۱۳۸۶، ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در اطلاعیه‌ای از دستگیری قاچاقچی و مفسد اقتصادی دانه‌ درشتی به نام « ح.ب.د» خبر داد و از او به عنوان «بدهکار ۲ هزار میلیارد تومانی بانکی که یک روز پس از دستگیری با اخذ تعهد اخلاقی آزاد شد.

حمید باقری درمنی کیست

حمید باقری درمنی بزرگترین مفسد اقتصادی کیست

ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در بیانیه ای گفت :
حمید باقری پس از صدور حکم ضبط کالا و جریمه حدود ۱۳ میلیارد ریال، تلاش وسیعی را آغاز کرده تا با جابجایی برچسب‌ها و کارتن‌های کالاها از ضبط کالاهای قاچاق خود جلوگیری نماید.»

برابر اطلاع واصله نام گروه شرکت‌های باقری جزء لیست اعلامی رئیس دیوان محاسبات کشور است که اخبار رسیده حاکی از فشار چند تن از قانون دانان قانون شکن به رئیس دیوان محاسبات جهت بازپس‌گیری نامه فوق می‌باشد.»

حمید باقری درمنی کیست

نامبرده با ادعای احداث کارخانه تولید خودروی لوکس به اندازه بنز و بی ام و در گرمسار و نصب سوله و اشتغالزایی برای ۱۵۰۰ نفر اقدام به اخذ ۶۰ میلیارد تومان وام می‌نماید و سپس مکان فوق را تبدیل به انبار اجناس قاچاق می کند.
وی برای بار دوم دستگیر می شود و بسیار نیز مقاومت کرده و از اجرای حکم جلوگیری می کرده که در نهایت، در ساعت ۱۱ شب دستگیر و به پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل میشود.
اما فردای آن روز علیرغم صراحت حکم بازپرس گرمسار مبنی بر تفهیم اتهام به نامبرده و صدور قرار بازداشت موقت برخلاف مقررات جاری آیین دادرسی با اخذ تعهد اخلاقی از متهم به قاچاق حدود ۹ میلیارد ریال، وی را آزاد می‌نمایند.

در ادامه گزارش ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز آمده است حمید درمنی طبق مستندات موجود رقمی بالغ بر ۲۰ هزار میلیارد ریال اعم از ریالی و ارزی به نظام بانکی کشور بدهکار است.

علت دستگیری حمید باقری درمنی

وی تاکنون یک میلیارد و یکصد و پانزده میلیون دلار تسهیلات ارزی از بانک‌ها دریافت کرده و ۱۰۰ میلیون دلار نیز از صندوق ذخیره ارزی دریافت کرده که تعهدات پرداخت آن بانک‌های داخلی است و عمدتا بصورت یوزانس بوده و به هیچ کدام عمل نکرده است.
ایجاد سپرده به نام خود و اعضای خانواده و سوء استفاده از اعتبارات سپرده جهت کسب اعتبار شرکت زنجیره‌ای غیر فعال از دیگر شگردهای اخذ تسهیلات کلان توسط نامبرده بوده است.

«از سوی دیگر تمام فعالیت‌های نامبرده در زمینه قاچاق کالا، پولشویی و ایجاد دفاتر بازرگانی در کشور امارات بوده که متاسفانه با نفوذ در گمرکات خرمشهر، سلفچگان، چابهار، سیرجان و جنوب تهران و زد و بند با برخی مسئولین گمرکی، مرتکب تخلفات گسترده در زمینه واردات کالا شده است. هم اکنون چند محموله بزرگ از کالاهای قاچاق شده توسط نامبرده و عوامل مربوطه توسط وزارت اطلاعات کشف و ضبط شده است و نامبرده تحت تعقیب قضایی است.

رابطه حمید باقری با مشایی؟

در سال ۱۳۹۲ اسنادی منتشر شد که از حمایت احمدی‌نژاد و مشایی از ح.ب.د خبر می‌داد. طبق آن اسناد، ح.ب.د که بابت بدهی معوق چند هزار میلیاردی و تخلفات گسترده تحت تعقیب بود، در آذرماه سال ۱۳۸۸ در نامه‌ای به احمدی‌نژاد خواستار مساعدت وی در تقسیط ۵ساله بدهی‌های وی به دو بانک ملی و سپه شود.
وی از رئیس‌جمهور خواسته بود که بدهی‌اش به بانک‌ها را تقسیط ۵ ساله کنند. در پاسخ به نامه این مفسد فی الرض ، احمدی‌نژاد بدون توجه به موارد اتهامی متعددی که متوجه وی بود او را مساعدت کند.

به گزارش «پارس»، متعاقبا مشایی نیز در نامه‌ای که یک هفته پس از دریافت نامه باقری تهیه شده، به خاوری مدیرعامل وقت بانک ملی و قنبری مدیرعامل وقت بانک سپه، دستور رئیس‌جمهور به این دو بانک درباره تقسیط بدهی معوق ۵ ساله ح.ب.د را ارسال کرده بود.

جرم ها و  مفاسد حمید باقری درمنی

کسب مال از طریق نامشروع به مبلغ صدها میلیاردی که بخش اعظم آن در حق دو بانک ملی و سپه بوده است!

گرفتن تسهیلات و گشایش اعتبارات اسنادی از بانک‌ها از طریق تشکیل شرکت‌های متعدد

عدم وجود سابقه و مراودات مالی با بانک‌های تسهیلات‌دهنده

عدم انطباق کالاهای وارداتی با موضوع شرکت‌ها

عدم تودیع وثیقه های کافی

ارائه پیش‌فاکتورهای جعلی

عدم ورود کالا به کشور

مصرف تسهیلات گرفته شده به غیر از موارد فاکتور

دادن اطلاعات دروغین خلاف در مورد وضعیت و گردش مالی شرکت‌ها

عدم ارائه مفاصا حساب مالیاتی و ندادن آخرین تراز مالی و حسابرسی

همسان نبودن کالاهای موجود در گمرک با کالاهای موضوع اعتبارات اسنادی
استفاده از ضامنان زنجیره‌ای
بدهکاری ۴۰۰ میلیاردی محموله قیر

تحصیل مال نامشروع و ده ها فساد دیگر

منبع : پارس

حمید باقری درمنی کیست

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *