حکم اعدام حسن روحانی جدی شد +عکس

حکم اعدام حسن روحانی جدی شد +عکس

حکم اعدام حسن روحانی جدی شد +عکس و جزئیات را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

حکم اعدام حسن روحانی جدی شد

تهدید ذوالنور رئیس کمیسیون امنیت ملی و نماینده مردم قم در مجلس مبنی بر اعدام حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان بازتاب گسترده ای در رسانه های جهان به وجود اورده است و بسیاری از رسانه های دنیا به این موضوع پرداخته اند.

نشریه بیلد آلمان با انتشار این خبر نوشت که نمایندگان تندرو مجلس ایران خواستار اعدام رئیس جمهور این کشور میباشند.

حکم اعدام حسن روحانی جدی شد +عکس

لازم به ذکر است بعد از تهدید روحانی به اعدام ، داماد روحانی به شدت عصبانی شد و در تویت خطاب به نماینده مجلس نوشت که پایت را از گلیمت درازتر نکن و مراقب حرف زدنت باش

بیشتر ببینید: حمله داماد روحانی به ذوالنور

همچنین در تویتر بسیاری از کارشناسان سیاسی واکنش های مختلفی نشان داده اند که چند نمونه از انها را در زیر مشاهده میکنید.

حکم اعدام حسن روحانی جدی شد +عکس

حکم اعدام حسن روحانی جدی شد +عکس

حکم اعدام حسن روحانی جدی شد +عکس

ماجرای اعدام چیست؟

به رسم همه اين ۷ سال و ۲ ماه و اندي كه از رياست حسن روحاني بر جايگاه عالي‌ترين مقام اجرايي مي‌گذرد، روز چهارشنبه و در جريان سخنراني در جمع هيات دولت رييس‌جمهوري بار ديگر از صدر اسلام بهره جست تا تلويحا با استناد به رفتار بزرگان اسلام و با هزار ترفند و در هزار لفافه به كنايه از «صلح به وقت صلح» و «جنگ به وقت جنگ» بگويد.

او ابتدا از پيامبر اسلام به عنوان يك «الگو» ياد كرد كه «هم عمليات تهاجمي» داشت و «هم عمليات تدافعي»، «هم پيروزي» و «هم جنگ». روحاني البته به صلح امام حسن مجتبي(ع) نيز اشاره كرد كه همواره يكي از كنش‌هاي صدر اسلام بوده و بارها و بارها با نگاه و رويكرد‌هاي متفاوتي مورد مداقه و تحليل قرار گرفته است. او گفت كه امامان نيز «اهل صلح» بوده‌اند و البته «تابع خواست اكثريت مردم» و از صلح امام حسن مجتبي(ع) كه بنا به شرايط و خواست مردم تن به صلح داد، ياد كرد. همين اشاره اما كافي بود تا مطابق معمول فضاي مجازي و رسانه‌اي به جولانگاهي براي مخالفان تند و تيز دولت مبدل شود. آنها از تخريب و تهديد فروگذار نكردند؛ از تخريب لباس روحانيتي كه به تن دارد تا تهديدش به اعدام! رييس‌جمهوري چندين بار ديگر هم از رفتار و تصميمات پيامبر(ص) و ائمه(ع) براي مطابقت دادن آن با شرايط روز استفاده كرده‌بود. يك بار در ضيافت افطار با استانداران از صلح امام حسن(ع) به‌دليل خواست اكثريت گفته‌بود و بار ديگر گفته‌بود درس كربلا براي ما درس تعامل سازنده و مذاكره در چارچوب منطق و موازين است. هر بار نيز مثل اظهارات اخير با هجمه‌اي ازسوي مخالفان رو‌به‌رو شده‌بود.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. اعدام که دردی رو دوا نمیکنه. باید خونه و تمام مایملک و پولشو ازش بگیرند و به همرا دامادش و معاون اولش بره مستاجری و هشت سال با این وضع زندگی کنه.
    یا بفرستنشون افغانستان یا جای دیگه ای که دوستان امریکاییشون اونجان تا تحویلشون بگیرن. چون اون کشورا تو سایه ی امریکا تو صلح و آرامش زندگی میکنن. بعد اگه زنده موند بیاد ایران ببینبم ایندفعه چجوری صلحو تفسیر میکنه!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *