فیلم خاکسپاری و تشییع جنازه مهرداد میناوند + تصاویر

فیلم خاکسپاری و تشییع جنازه مهرداد میناوند در پهشت زهرا و قطعه نام آوران را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

فیلم خاکسپاری و تشییع جنازه مهرداد میناوند

مهرداد میناوند ستاره فوتبال و اسطوره باشگاه پرسپولیس امروز ساعت 13 در قطعه نام آوران بهشت زهرا خاکسپاری شد پیکر ایشان در کنار زنده یاد ابراهیم آشتیانی آرام گرفته است.

فیلم خاکسپاری و تشییع جنازه مهرداد میناوند + تصاویر

قرار بود که مراسم تشییع وی فردا صورت بگیرد اما خانواده میناوند درخواست داشتند که امروز خاکسپاری انجام شود و از هواداران خواسته بودند که در این خاکسپاری حضور پیدا نکنند.

همسایه های ابدی وی مرحوم جعفر کاشانی و ابراهیم آشتیانی و منصور پورحیدری میباشند.

فیلم لحظه تدفین مهرداد میناوند

مهرداد میناوند 45 ساله که دو هفته با بیماری کووید-19 دست به گریبان بود، نتوانست برابر این بیماری مقاومت کند و متاسفانه ساعتی قبل به دلیل درگیری 90 درصدی ریه اش، از دنیا رفت تا جامعه ایران را عزادار کند. از لحظاتی پس از تائید خبر تلخ درگذشت او، اهالی فوتبال، مقامات سیاسی، هنرمندان و… پیام های تسلیت را در اینستاگرام خود منتشر کرده اند

هنوز هیچکسی باورش نمیشود که این بازیکن بزرگ فوتبال ایران به این سرعت از بین ما رفته است و در خانه ابدی اش آرام گرفته است.

فیلم خاکسپاری و تشییع جنازه مهرداد میناوند + تصاویر

پیام مسعود سلطانی فر وزیر ورزش برای درگذشت مهرداد میناوند: درگذشت پیشکسوت ارزنده فوتبال کشور شوک بزرگی برای جامعه ورزش بود. این ورزشکار عزیز در همان سنین جوانی و در ۲۰ سالگی ستاره فوتبال ایران شد و خیلی زود به عنوان یکی از سفرای فوتبال ایران به اروپا رفت و با درخشش خود غرور و افتخار را به فوتبال کشورمان هدیه داد. حضور او در تیم ملی و تلاشش برای اعتلای پرچم جمهوری اسلامی ایران قابی است که برای همیشه در تاریخ ورزش کشور ثبت می ماند.

فیلم خاکسپاری و تشییع جنازه مهرداد میناوند + تصاویر فیلم خاکسپاری و تشییع جنازه مهرداد میناوند + تصاویر

 

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا