خدا قاضی قاضی تهدید سرباز راهور توسط قاضی دادگستری ، او کیست؟

خدا قاضی قاضی تهدید سرباز راهور توسط قاضی دادگستری ، او کیست؟

خدا قاضی قاضی تهدید سرباز راهور توسط قاضی دادگستری ، او کیست؟ جزئیات را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

خدا قاضی قاضی تهدید سرباز راهور توسط قاضی دادگستری ، او کیست؟

ماجرای خدا قاضی قاضی تهدید سرباز راهور

روز گذشته ویدیویی در شبکه های اجتماعی منتشر شد که خودروی یک راننده متخلف توسط سرباز راهور توقیف شده بود و این راننده مدعی بود که قاضی دادگستری است و سرباز راهور را تهدید کرد که او را مجازات خواهد کرد.

این شخصبه سرباز راهور گفت” زمان شاه میگفتند خدا شاه میهن اما الان میگویند خدا قاضی قاضی!!!

این ویدیو به شدت مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفت و از اینکه یک قاضی از جایگاهش سواستفاده میکند به شدت انتقاد کردند.

در نهایت قوه قضاییه این کلیپ واکنش نشان داد

مرکز رسانه قوه قضائیه محتوای ویدئو را رد کرده است. براساس اعلام این مرکز “فرد موجود در فیلم با هویت مشخص سمت قضایی نداشته و از پرسنل دستگاه قضایی نیز نمی باشد.”

در بیانیه قوه قضائیه آمده است:

«بر اساس مستندات مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور، مالک اتومبیل مذکور که عکس موجود در سوابق با چهره راننده دارای تشابه می باشد فردی با هویت ع-زمانی فرزند محمد علی بوده که سمت قضایی نداشته و از پرسنل دستگاه قضایی هم نیست، به همین جهت علیه این فرد به اتهام غصب عنوان قضایی پرونده تشکیل و تحت تعقیب قرار گرفته است.»

براساس اعلام قوه قضائیه علیه این فرد به اتهام غصب عنوان قضایی پرونده تشکیل و تحت تعقیب قرار گرفته است.

بنا به گفته قوه قضائیه: «بررسی ها نشان میدهد که کلیپ مذکور قدیمی بوده و اتومبیل موصوف در سال ۱۳۹۸ فک پلاک گردیده ( بعد از سال 98 پلاک فوق الذکرو موجود در کلیپ متعلق به این ماشین نمی باشد) که متاسفانه برخی جریانات سیاسی در مقطع حساس انتخابات با اهداف تخریب قوه قضائیه و ایجاد ناامیدی و بی اعتمادی در مردم مبادرت به انتشار آن نموده اند که انتشار دهنده اولیه فیلم نیز شناسایی شده است.»

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *