خرمان خوردن جلیل محبی دبیر ستاد امر به معروف سوژه شد +بیوگرافی جلیل محبی

خرمان خوردن جلیل محبی دبیر ستاد امر به معروف سوژه شد +بیوگرافی جلیل محبی

خرمان خوردن جلیل محبی دبیر امر به معروف سوژه شد +بیوگرافی و جزئیات کامل را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

خرمان خوردن جلیل محبی

مناظره آقای جلیل محبی و تاج زاده درباره انتخابات سوژه شبکه های اجتماعی قرار گرفته است.

در این مناظره جعبه خرمایی روی میز قرار داشت که آقای محبی از روی علاقه تعدادی از آنها را خورد و همین باعث شد که سوژه کاربران شبکه های اجماعی قرار بگیرد.

کاربران فضای مجازی که همیشه به دنبال سوژه هستند حالا آقای خرما خوردن جلیل محبی را مورد هدف قرار داده اند و شوخی هایی را به وی کرده اند

دانلود فیلم

برخی از کاربران نوشته اند که چرا در یک دقیقه این همه خرما میخورد!

به هر حال افرادی فضای مجازی که راس انها کانال های تلگرامی و پیج های اینستاگرامی هستند سعی میکنند برای ممبرها و فالوئرهای سوژه هایی پیدا کنند.

لازم به ذکر است که این روزها تب و تاب انتخابات در حال اوج گیری میباشد و بسیاری از فعالان سیاسی تلاش میکنند که میزان مشارکت مردم را در انتخابات افزایش دهند تا انتخاب مناسبی برای مجلس شورای اسلامی داشته باشند.

خرمان خوردن جلیل محبی دبیر ستاد امر به معروف سوژه شد +بیوگرافی جلیل محبی

بیوگرافی جلیل محبی

دکتر محبی مدرک دکتری خود را در حوزه حقوق جزا و جرم شناسی از دانشگاه امام صادق اخذ کرده است. ایشان مدیریت دفتر مطالعات حقوق مجلس شورای اسلامی را در سابقه خود دارند و همچنین ریاست بسیج حقوق دانان کشور را نیز به عهده دارند. علاوه بر این دکتر محبی در سابقه فعالیت‌های خود ریاست بخش جرم شناسی قوه قضائیه را نیز عهده دار بوده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *