خرید بلیط بازی سپاهان و ذوب اهن امروز (اینجا بخرید) دوشنبه 14 شهریور 1401

خرید بلیط بازی سپاهان و ذوب اهن امروز (اینجا بخرید) دوشنبه 14 شهریور 1401

خرید بلیط بازی سپاهان و ذوب اهن امروز (اینجا بخرید) دوشنبه 14 شهریور 1401

خرید بلیط بازی سپاهان و ذوب آهن امروز (اینجا بخرید) دوشنبه 14 شهریور 1401 و لینک سایت خرید بلیط را در این صفحه ببینید.

مسابقه بین ذوب آهن و سپاهان دربی اصفهانی ها امروز ساعت ۲۰ برگزار خواهد شد.

هواداران این تیم در صورتی می خواهد به ورزشگاه بروند برای خرید بلیط باید اقدام کنند هر چند که گفته می‌شود قیمت بلیط این مسابقه افزایش زیادی داشته است

خرید بلیط روی لینک زیر بزنید

 zobahansport.ir

 سرمربی ذوب آهن هواداران تیم خود را به ورزشگاه دعوت کرد و گفت که بشدت تیم شان را تشویق کنند .

در حال حاضر سپاهان با ۷ امتیاز در رتبه سوم جدول قرار دارد و ذوب آهن با ۴ امتیاز در رتبه دهم قرار گرفته است و این بازی می‌تواند وضعیت ذوب آهن را تا سوم جدول پیش ببرد چرا که فقط سه امتیاز از رقیب خود عقب افتاده است .

جالب است بدانید که در ۵ بازی قبلی این دو تیم دو بار ذوب آهن برنده شده و یکبار سپاهان پیروز شده است و دو بازی قبلی به تساوی کشیده شده است.

ذوب آهن که در چهار دیدار خود نتوانسته بردی به دست آورد و با تساوی بازی ها را پشت سر گذاشته حالا در مقابل سپاهان قرار گرفته است که در دو بازی قبل خود یک بار شکست خورده و یک بار تساوی کسب کرده است .

قیمت بلیت جایگاه عادی این دیدار برای تیم مهمان ۲۰۰ هزارتومان و برای تیم میزبان ۱۵۰ هزارتومان از سوی این باشگاه اعلام شده است.

همچنین شنیده می‌شود جایگاه VIP در اختیار باشگاه ذوب‌آهن قرار دارد و رقم بلیت‌های این جایگاه هنوز مشخص نیست؛ با این تفاسیر می‌توان گفت در دربی اصفهان به عنوان یکی از مهم‌ترین بازی‌های لیگ برتر بالاترین قیمت بلیت‌فروشی را شاهد خواهیم بود.

به گزارش ایمنا، هفته گذشته در دیدار پرسپولیس و صنعت نفت آبادان نیز هواداران زیادی به قیمت‌های بلیت‌های مسابقه معترض بودند اما بعد از مسابقه، مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال هیچ واکنشی به این موضوع نداشتند؛ درحالی‌که قیمت‌های بعضاً بالایی برای تماشای یک مسابقه فوتبال در لیگ برتر نرخ‌گذاری می‌شود که هیچ دستورالعمل یا ساز و کار مشخصی برای آن سوی ارگان‌های مرتبط با فوتبال تدوین نشده است.

با این حال باشگاه ذوب‌آهن به عنوان میزبان این دیدار دست به اقدامی عجیب زده و قیمت‌گذاری بسیار بالایی برای این مسابقه داشته است. قیمت‌ بلیط این مسابقه برای هواداران تیم میهمان یعنی سپاهان ۲۰۰ هزار تومان تعیین شده و هواداران تیم میزبان یعنی ذوب‌آهن نیز باید ۱۵۰ هزار تومان برای خرید بلیط بپردازند.

از طرفی باشگاه ذوب‌آهن تمام بلیط‌های بخش VIP را نیز به هواداران خود اختصاص داده است.

با این شرایط بعید است که این بازی با استقبال خوبی از سوی تماشاگران هر دو تیم همراه باشد، چراکه پرداخت این مبلغ برای تماشای مسابقات لیگ برتری تاکنون مرسوم نبوده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *