خفاش شب فردیس را بشناسید ربودن و تجاوز به دختران کرجی + عکس

خفاش شب فردیس را بشناسید ربودن و تجاوز به دختران کرجی + عکس

خفاش شب فردیس با ربودن و تجاوز به دختران کرجی + عکس وجزئیات را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید

خفاش شب فردیس بشناسید

مرد شیادی که با استفاده به بهانه مسافرکشی خانم های جوان را سوار میکرد و سپس مورد آزار جنسی قرار میداد توسط پلیس دستگیر شد این شخص را به خفاش شب فردیس میشناسند که با رباییدن خانم های جوان آنها را به مکان های خلوت و دور از شهر برد و سپس مورد تجاوز قرار میداد

خفاش شب فردیس را بشناسید ربودن و تجاوز به دختران کرجی + عکس

در دو ماه اخیر خانم های جوان زیادی به پلیس شکایت کرده که توسط این مرد هوسباز مورد آزار جنسی قرار گرفته بودند و در نهایت پلیس با تحقیقات و تجسس دقیق توانست برای این شیاد دام گذاشته و او را دستگیر کنند.

در کرج همه جا صحبت از این مرد شیاد بوده که دختران جوان زیادی را ربوده و به مورد تعرض قرار داده بود و لقب خفاش شب فردیس را به او داده بوند.

خفاش شب فردیس که با پراید مشکی که شیشه هایش دودی بوده غروب ها که تاکسی کمیاب میشود دختران جوان را به بهانه مسافرکشی سوار میکرده و بعد از اینکه از شهر خارج میشد با بالا اوردن شیشه های دودی اش قربانی با چاقو تهدید میکرده که ساکت باشند و سپس به محل مورد نظر خود برده و با زور چاقو به انها تعرض میکرده است.

خفاش شب فردیس را بشناسید ربودن و تجاوز به دختران کرجی + عکس

وی با بیان اینکه تاکنون سه نفر از شهروندان طرح شکایت کرده‌اند در خصوص روش این فرد که به «خفاش شب فردیس» معروف شده توضیح داد: این متهم، زنان جوان را به عنوان مسافرکش با خودروی «پراید مشکی» سوار می‌کرده و در حالی که تمام شیشه‌های خودرو پایین بوده پس از طی مسافتی، شیشه‌های دودی خودرو را بالا داده و با تغییر مسیر و آدم ربایی، در نقطه خلوتی توقف می‌کرده است.

همچنین ببینید

تجاوز به نوزاد (کودک) 17 ماهه توسط پدرش (تجاوز به دختر 17 ماهه)تجاوز به نوزاد (کودک) 17 ماهه توسط پدرش

دادستان عمومی و انقلاب فردیس افزود: با توجه به دستکاری درب خودرو، امکان فرار برای بزه دیدگان میسر نبوده و متهم با تهدید از طریق چاقو، علاوه بر سرقت اموال بزه‌دیدگان، اقدام به تعدی جنسی نسبت به آنها می‌کرد.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *