خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال سرقت پول + زمان پخش

خلاصه داستان و اسامی بازیگران (بیوگرافی) سریال سرقت پول +دانلود

خلاصه داستان و زمان پخش و اسامی بازیگران سریال سرقت پول ایران در این بخش از مجله ببینید.

سریال سرقت پول با نام اصلی خانه کاغذی از سریال مشهور  ساخت اسپانیایی می باشد که  در قالب کاملاً جنایی و هیجان انگیز با موضوع اصلی سرقت پول در سال ۲۰۱۷ تولید شد و از شبکه اسپانیا به روی آنتن رفت و سپس آن را در سطح جهان پخش کرند، و توانست به عنوان یکی ازسریالهای  محبوب شناخته می شد ،حالا تلویزیون ملی ایران در نوروز ۹۹ قرار است این فیلم را برای مخاطبینش پخش کند.

خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال سرقت پول + زمان پخش

ماجرای داستان سرقت پول

فردی به اسم  پروفسور ۸نفر رو برای سرقت از کارخانه چاپ اسکناس انتخاب کرده که این هشت نفر برای این که هویتشان حتی برای یک دیگه نا آشنا باقی بماند اسم شهرهای مختلف را به روی خود انتخاب می‌کند مثل  برلین،  موسکو یا توکیو هلسینکی به نام مستعار این هشت نفر می‌باشد‌.

بعد از چندین ماه تمرین گروهی موفق می شوند از ابتدا کار وارد ساختمان اصلی شوند و ۶۷ نفر را گروگان گرفته و هدف اصلی آنها چاپ ۲۴۰۰ میلیون یورو پول بوده که براز این کار باید به مدت ۱۱ روز در ساختمان بماند تا این مقدار پول را چاپ کنند.

معرفی بازیگران سریال

از بازیگران این سریال میتوان به :

اورسولا کوربیو ، اینسیار ایتاتیو،  آلوارو مورته ، میگل هران ، پاگو توس ، استر آسبو ، انریکه آرسه ، ماریت پدراسا ، دارکو پریک، کیتی مانبر، آلباو فرانس، ماریا پدراسا ، الفا مورتی ، جیمی لورنته ، پدرو الونسو، را نام برد.

تصاویر بازیگران سریال سرقت پول + بیوگرافی

عوامل سازنده سریال سرقت پول

آلکس پینا کارگردان ، مانل سنتی استبان موسیقی متن ، آهنگ زندگی جریان دارد ساخته سیسلیا کرول ، مانی سنته استبان و مارتینس لاکامارا آهنگساز ،  آتریس مدیا تولید کننده را نام برد.

زمان پخش سریال سرقت پول

این سریال قرار است در 4فصل ۳۰ قسمتی در مدت ۴۵ دقیقه از بیست و هفتم اسفند ماه هر شب از ساعت ۲۲ از شبکه تماشا  برای پخش روی آنتن صدا و سیمای ایران برود.

اسامی و تصاویر بازیگران سریال سرقت پول

اسامی و تصاویر بازیگران سریال سرقت پول

 

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *