علت خودکشی اسماعیل عابدی داور فوتبال +عکس و اینستاگرام

علت خودکشی اسماعیل عابدی داور فوتبال +عکس و اینستاگرام

خودکشی اسماعیل عابدی داور فوتبال +عکس و اینستاگرام و جزئیات را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

علت خودکشی اسماعیل عابدی داور فوتبال

روز گذشته خبر درگذشت یکی از داوران با سابقه لیگ برتر کشورمان در شبکه های اجتماعی دست به دست شد که علت فوت او را خودکشی با حلق آویز شدن اعلام کرده اند.

گفته میشود این داور فوتبال که 38 سال سن بیشتر نداشته خودکشی کرده است و برخیها علت خودکشی را مشکلات مالی عنوان کرده اند.

علت خودکشی اسماعیل عابدی داور فوتبال +عکس و اینستاگرام

از سویی دیگر خانواده وی به خبرنگاران پاسخ واضحی نمیدهند و تمایلی ندارند که موضوع علت فوت این ورزشکار را رسانه کنند همین باعث شده که خودکشی با طناب در رسانه ها قوت بخشیده شود.

علت مرگ وی را برخی خودکشی (حلق آویز) به علت مسائل مالی اعلام کرده اند و برخی دیگر سکته.

اما دلیل واقعی مرگ وی هر چه بوده، خانواده اش از آن اطلاع دارند که چیزی نمی گویند.

یدالله جهانبازی همشهری و یکی از دوستان اسماعیل عابدی در پاسخ به این سوال که آیا دلیل مرگ یا خودکشی اسماعیل عابدی مسائل مادی و فقر بوده است، اینطور توضیح داد: «والا درآمدش خوب بود. مثلا اگر ساختمانی به ایشان داده می‌شد و شرایط مالی خوبی نداشت، رد می‌کرد. نمی‌دانیم چه مشکلی پیش آمده است. یکی می‌گوید خودش را حلق آویز کرده؛ یکی می‌گوید سکته کرده و …».

از جهانبازی در رابطه با شرایط خانوادگی اسماعیلی عابدی که در ۳۸ سالگی هنوز موفق به تشکیل زندگی و ازدواج نشده بود و سرانجام هم فرصت این کار را پیدا نکرد، پرسیدیم. داور بازنشسته فوتبال کشور در واکنش به این سوال عنوان کرد: «نان آور خانواده‌اش بود. چهار خواهر دارد و چهار برادر، که فقط یکی از آن‌ها ازدواج کرده. پدرش هم از دنیا رفته است. از زمانی که او را شناختم، یک شمشه و یک ماله دستش بود. کارش هم خیلی خوب بود و همه می‌گفتند اگر کار خوب و با کیفیت می‌خواهید، پیش اسماعیل بروید.»

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *