خودکشی دانش آموز 11 ساله بوشهری به دلیل نداشتن موبایل

خودکشی دانش آموز 11 ساله بوشهری به دلیل نداشتن موبایل برای شرکت کلاس های انلاین را در این بخش از حوادث مجله شبونه مشاهده نمایید.

ماجرای خودکشی دانش آموز 11 ساله بوشهری به دلیل نداشتن موبایل

خبری در رسانه های کشورمان منتشر شده که گفته میشود یک پسر دانش اموز در بندر دیر استان بوشهر به دلیل نداشتن گوشی موبایل خودکشی کرده است!

خودکشی دانش آموز 11 ساله بوشهری به دلیل نداشتن موبایل سید محمد موسوی زاده

متاسفانه کلاس های انلاین برای برخی از خانواده حسابی دردسرساز شده است و همه مردم نمیتوانند گوشی های هوشمند خریداری کنند

گوشی های باکیفیت هوشمند در یک سال اخیر قیمت نجومی پیدا کرده اند و با توجه به حقوق کارگران و کارمندان امکان خرید گوشی جدید بسیار دشوار شده است.

امیدواریم که مسئولان کشورمان فکری به حال این وضعیت گوشی های هوشمند برای دانش اموزان کند و ای کاش میتوانستند گوشی های هوشمند دانش اموزی را در اختیار برخی از خانواده بی بضاعت قرار بدهند (حداقل به صورت اقساط)

به گزارش رکنا، گفته می شود این دانش آموز ۱۱ ساله ساکن شهرستان دیر در جنوب استان بوشهر بود و در خانواده‌ای بی‌بضاعت زندگی می‌کرد که به دلیل نداشتن گوشی همراه و عدم امکان حضور در کلاس‌های آنلاین، خود را با طناب حلق آویز کرده است.

همچنین فرارو نوشت به گزارش رسانه های محلی بوشهر، این دانش آموز ۱۱ ساله ساکن شهرستان دیر در جنوب استان بوشهر که در خانواده ای بی بضاعت زندگی می‌کرد به دلیل نداشتن گوشی همراه و عدم امکان حضور در کلاس‌های آنلاین، خود را با طناب حلق آویز کرده است.

روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان دیر در پی انتشار خبر خودکشی دانش آموز این شهرستان به دلیل نداشتن تلفن همراه اطلاعیه‌ای صادر و این خبر را تکذیب کرد.

«در پی انتشار خبری مبنی بر خودکشی دانش آموز ۱۱ ساله‌ ساکن شهرستان دیر به دلیل نداشتن گوشی تلفن همراه و عدم امکان حضور در کلاس‌های آنلاین، به اطلاع می‌رساند: با توجه به تحقیق و بررسی‌های میدانی و جمع آوری مستندات مربوط اعلام می‌دارد، نامبرده از روز بازگشایی مدارس در ۱۵ شهریور ماه تا روز حادثه بنا به درخواست ولی دانش آموز با توجه به شرایط متاثر از کرونا در مدرسه حضور نداشته و کار آموزشی خود را از طریق شبکه شاد با تلفن همراهی که توسط شخص مدیر مدرسه در فروردین ماه ۹۹ به ایشان اهدا شده بود، تا آخرین ساعات روز حادثه در سامانه شاد به صورت فعال و در کلاس‌های درس مجازی آنلاین انجام می‌داده که تمامی مستندات، اعم از فایل‌های صوتی، تصویری و تکالیف و تمرین‌های درسی دانش آموز در گروه درسی موجود است.

برخی از این مستندات برای تنویر و اطلاع افکار عمومی پیوست است. ضمنا نامبرده جزو دانش آموزان بی بضاعت و کم برخوردار بوده که در سال‌های تحصیلی به صورت مکرر مورد حمایت مدرسه و انجمن اولیاء و مربیان آموزشگاه بوده است و خانواده نامبرده این موضوع را تایید می‌نماید.»

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا