فیلم کامل خودکشی پزشک آبادانی از برج ساحلی اروند خود را به پایین پرت کرد

فیلم کامل خودکشی پزشک آبادانی از برج ساحلی اروند خود را به پایین پرت کرد

فیلم و ماجرای خودکشی پزشک آبادانی از برج ساحلی اروند و جزئیات و فیلم پایین افتادن پزشک آبادانی در برج ساحلی اروند را در این صفحه ببینید.

خودکشی پزشک آبادانی از برج ساحلی اروند

روز گذشته پزشک آبادانی خود را از بالای برج ساحلی اروند به پایین پرت کرد و جان خود را از دست داد علت خودکشی این پزشک معروف آبادانی هنوز مشخص نشده است.

پلیس در حال بررسی علت این حادثه می باشد و معتقد هستند که او را از بالای برج به پایین پرتاب کردند و برخی دیگر معتقد هستند که دست به خودکشی زده است هنوز درباره جزئیات این اتفاق اطلاعات دقیق در دسترس نمی باشد.

تیم پزشکی می گوید هنگام انتقال او به بیمارستان وضعیت عمومی بسیار وخیم بود و متاسفانه تلاش پزشکان برای نجات دادن تیم پزشکی نتیجه ماند و بعد از دقایقی فوت کرد این پزشک به دلیل نامعلومی از لابی خانه در طبقه پنجم برج ساحلی اروند خود را پایین انداخت.

لازم به ذکر است که برج ساحلی اروند یکی از زیباترین برج های مسکونی و تجاری آبادان بوده که دارای امکانات ویژه و زیاد می باشد و در بلوار دادستان جنب بازار مرکزی آبادان واقع شده است

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا