خودکشی پسر کنکوری + فیلم خودکشی دانش آموز نخبه کنکوری

خودکشی پسر کنکوری ریاضی + فیلم خودکشی دانش آموز نخبه کنکوری

خودکشی پسر کنکوری ریاضی + فیلم خودکشی دانش آموز کنکوری را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

ماجرای کامل خودکشی پسر کنکوری ریاضی

دانش اموزش ممتاز تهرانی بعد از اینکه از جلسه کنکور به خانه می آید به دلیل اینکه احساس میکند که سوالات آزمون را بد زده است با ناامیدی رو به رو شده و بر اثر فشار های عصبی خود را از طبقه چهارم آپارتمان به پایین پرتاب میکند و در دم جان میدهد.

خودکشی پسر کنکوری ریاضی + فیلم خودکشی دانش آموز نخبه کنکوری

این پسر 19 سال سن داشته است و در یکسال اخیر تمام تلاش خود را کرده بتوانددر این آزمون سوالات را به خوبی پاخ دهد دانشگاه شریف قبول شود اما به دلیل اینکه نتوانسته سوالات را مطابق انتظارش پاسخ دهد دستت به خودکشی زده است

ساعت ۱۸ روز پنجشنبه گزارش مرگ پسری ۱۹ ساله به قاضی ساسان غلامی، کشیک جنایی پایتخت اعلام شد.

دانش اموز نخبه رضته یاضی که در کنکور ریاضی شرکت کرد و باعث شده که با مرگش شوک بزرگی به رسانه ها بدهد.

در بررسی‌ها مشخص شد که او دانش‌آموزی ممتاز و معدل دیپلمش ۱۹ و نیم بوده است. او یک سالی بود که خودش را در خانه حبس کرده و درس می‌خواند تا در رشته دلخواهش قبول شود و بالاخره روز کنکور رسید و وی سر جلسه امتحان که روز پنجشنبه برگزار شده بود حاضر شد. اما ظاهراً او در کنکور موفق نبوده و نتوانسته بود آنطور که دلش می‌خواست به سؤالات پاسخ بدهد.

بر اساس این گزارش، وسایلی که وی با خودش به سر جلسه کنکور برده بود مانند مداد و پاک‌‌کن و … در پشت بام پیدا شد و در این شرایط قاضی جنایی دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی و انجام تحقیقات بیشتر را صادر کرد.

واکنش ها به این اتفاق

بسیاری از رسانه ها و کاربران به این حادثه واکنش نشان دادند برخی ها موافق انتشار خبر بودند که به گوش مسئولان کشور برسد که چقدر این آزمون ورودی دانشگاه را بزرگ کرده اند که وقتی یک داوطلب در آن احساس ناتوانی کرده تن به خودشکی داده است.

برخی دیگر معتقدند که این دانش اموز به خاطر کنکور خودکشی نکرده است.

خودکشی پسر کنکوری ریاضی + فیلم خودکشی دانش آموز نخبه کنکوری

امیر ناظمی نوشته است: «رتبه‌ بندی انسانی بر اساس آزمون اشکال دارد. چون چیزی به نام هوش عمومی وجود ندارد و تنوع هوش بالاست و کسی که هوش ریاضی بالایی دارد الزاماً هوش جغرافیایی و هوش موسیقایی بالایی ندارد و هیچ ابزار قابل اتکایی برای سنجش هوش خاص وجود ندارد.»

با این نگاه، جوانِ خودکشی کرده در چند درس مهارت داشته و در بقیه نه یا هوش ریاضی او بالا بوده ولی توان یا سرعت تست‌زنی او پایین و در مقابل تست‌ها کم آورده و آن تصمیم تأسف‌برانگیز را گرفته است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *