خودکشی چالش مومو را ببینید (فیلم)

خودکشی چالش مومو را ببینید (فیلم) جزئیات و حاشی را در این بخش از مجله شبونه  مشاهده نمایید.

خودکشی چالش مومو را ببینید

این روزها چالش مومو در بین کاربران شبکه های اجتماعی به یک معضل تبدیل شده است که خانواده را هم درگیر خود کرده است.

متاسفانه این بازی یک چالش بسیار وحشتناک و هیجان انگیز بوده که میتواند یک خانواده را عزادا کرده و حتی از هم بپاشاند.

خودکشی چالش مومو را ببینید (فیلم)

شماره های ناشناسی که در واتساپ و تلگرام به شما پیام میدهند و میخواهند که نوجوانان با انها در تماس باشند و بعد از هک شدن گوشی میتوانند موجودیت خود را در خانه آنها اثبات کنند و اعتماد فرد مورد نظر را به جلب کند.

اما مومو یا Momo چیست؟ مومو یک اکانت واتس اپ با تصویر پروفایل یک دختر بسیار زشت همراه با یک خنده جوکر مانند است. در واقع تصویر پروفایل مومو فتوشاپ یا ویرایش شده نیست، بلکه تصویری از یک مجسمه از مجموعه آثار عروسک های نمایشگاه توکیو ژاپن است که قسمت هایی از آن بریده شده و تنها تصویر صورت زشت آن، در پروفایل نمایش داده شده است.

خودکشی چالش مومو را ببینید (فیلم)

در چالش مومو ابتدا یک شماره تماس ناشناس، کاربران را به بازی دعوت می‌کند تا به Momo پیامی ارسال کنند. پس از ارسال پیام، تصاویر ترسناک و پیام‌های خشونت‌آمیزی برای کاربر فرستاده می‌شود. همچنین مومو مدعی می‌شود که به اطلاعات شخصی فرد قربانی از جمله محل سکونت وی دسترسی دارد. تاکنون انگیزه اصلی بازی و سازندگان آن مشخص نشده است. این بازی آنلاین تاکنون در کشورهایی مانند آرژانتین، مکزیک، آمریکا، آلمان و فرانسه مشاهده شده و به نظر می‌رسد در آمریکای جنوبی گسترش بیشتری پیدا کرده است.

هدف از این بازی ترسناک، قربانی کردن کودکان و نوجوانان بوده است. مومو کودکان و نوجوانان را تهدید می‌کند در صورتی که از دستورات او پیروی نکنند در شب به رویشان ظاهر شده و آن‌ها را نفرین می‌کند

داستان خطرناک شدن Momo از فیس بوک آغاز گردید. پس از معرفی و مشهور شدن این مجسمه، در یک گروه فیس بوک، کاربران برای ایجاد ارتباط با یک شماره ناشناس به چالش کشیده شدند. برخی از آن‌ها چنین بیان می‌کردند که اگر پیامی را برای مومو ارسال کنند، مومو پاسخ آن‌ها را با تصاویری وحشتناک، خشونت آمیز و حتی تهدید می‌دهد.

با توجه به مواردی که ذکر شد، بنظر می‌رسد چالش مومو تنها با یک پیام آغاز خواهد شد و فرستنده پیام نمی‌تواند پایانی برای آن در نظر بگیرد.این چالش با ارسال پیام به مومو آغاز می‌شود و پس از آن پیام‌های تهدید آمیز، خشونت بار و وحشتناک به کاربر ارسال می‌گردد.

خودکشی چالش مومو را ببینید (فیلم)

این بازی ابتدا از آرژانتین آغاز و سپس تا ایالات متحده، آلمان، فرانسه و دیگر کشور‌ها گسترش یافت و تاکنون خودکشی یک دختر نوجوان ۱۲ ساله را به آن نسبت می‌دهند.

پس از انتشار این بازی در فیس بوک، حال مومو در واتس اپ اقدام به انتشار کرده است و از طریق این پیام رسان قربانی می‌گیرد.

تصاویر این صفحه تزئینی است

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا