دادگاه شبنم نعمت زاده چه شد؟ حکم شبنم نعمت زاده دادخواست

دادگاه شبنم نعمت زاده چه شد؟

دادگاه شبنم نعمت زاده چه شد؟ حکم شبنم نعمت زاده دادخواست او را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

حکم دادگاه شبنم نعمت زاده چه شد؟ حکم شبنم نعمت زاده دختر وزیر دادخواست

دختر محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت و معدن در ۲۵ شهریور ماه ۱۳۹۸ دادگاه برگزار شد

ایشان که به دلیل اخلال در بازار دارو بازداشت شده بود بعد از گذشت چند روز در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اختلال گران و مفسدان اقتصادی به ریاست قاضی مسعودی برگزار شد.

دادگاه شبنم نعمت زاده چه شد؟

اتهام ایشان مشارکت در بازار دارو می باشد که با بسیاری از داروها باعث شد که قیمت دارو در کشور ما رو به افزایش برود و همچنین یک شبکه داروی در استان البرز از طریق او بدون مجوز وزارت بهداشت به قاچاق فعالیت می کرده است

دادگاه شبنم نعمت زاده چه شد؟ حکم شبنم نعمت زاده دختر وزیر دادخواست

یکی از نکات جالب توجه در دادگاه ایشان پوشش جالبی بود که او انتخاب کرده بود و با چادر به محل دادخواست شامد که مورد توجه عکاسان و خبرنگاران قرار گرفت

حکم شبنم نعمت زاده دادخواست

اتهامات دیگر این خانوم اختلاف مالی یک هزار و ۸۵۰ میلیاردی می باشد که در توزیع داروها و مایحتاج های ضروری مردم انجام گرفته است.

همچنین ببینید:

 

دادگاه شبنم نعمت زاده
در ابتدای جلسه نیاز آبادی نماینده دادستان با اشاره به کیفرخواست بیان کرد: متهم شبنم نعمت زاده فرزند محمدرضا بازداشت به قرار وثیقه و دارای سابقه بازداشت به اتهام مشارکت اخلال عمده نظام اقتصادی به میزان یک هزار و ٨۵٠ میلیارد و ١۴٨ میلیون و ٣٧٩ هزار و ۵٩٩ ریال از طریق اخلال در امر توزیع مایحتاج عمومی مردم به منظور اخلال تولیدی با علم موثر بودن کار خود است.

دادگاه شبنم نعمت زاده | حکم دادگاه شبنم نعمت زاده دختر وزیر دادخواست

جزئیات دادگاه شبنم نعمت زاده

وی ادامه داد: مشارکت در اختلال توزیع دارویی کشور، فعالیت غیرمجاز در شبکه دارویی استان البرز بدون مجوز وزارت بهداشت، نگهداری غیر مجاز دارو در حکم قاچاق از جمله دیگر اتهامات او است.

پیش‌تر حجت الاسلام و المسلمین رئیسی رئیس قوه قضاییه در نشست هم اندیشی با فعالان و نخبگان حوزه حقوق زنان، اعلام کرد که پوشش زنان در دادگاه نباید الزاما چادر باشد و آن‌ها می‌توانند با پوششی که در محیط عمومی جامعه حضور دارند در دادگاه‌ها هم حاضر شوند.

دادگاه شبنم نعمت زاده چه شد؟ حکم دادگاه شبنم نعمت زاده دادخواست

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *