بیوگرافی دارا حیایی بازیگر نقش جوانی هاشم در سریال از سرنوشت

بیوگرافی بازیگر نقش هاشم در سریال از سرنوشت +عکس جنجالی و اینستاگرام

دارا حیایی بازیگر نقش هاشم در سریال از سرنوشت 2 و 3 و 4 و 5 میباشد متولد ۱۱ شهریور ۱۳۷۲ در تهران بوده و بزرگ شده امریکا است پدرش امین حیایی و مادرش مونا بانکی پور میباشند.

در ادامه بیوگرافی دارا حیایی بازیگر نقش جوانی هاشم در سریال از سرنوشت را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

دارا حیایی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان بوده که در سریال از سرنوشت به شهرت رسید او نقش جوانی هاشم را بر عهده داشت و توانست نشان بدهد یک بازیگر بسیار قابلی است دارا حیایی پسر امین حیایی میباشد و سال‌ها در آمریکا زندگی کرده است او متولد ۱۱ شهریور ۱۳۷۲ در تهران بوده و مادرش مونا بانکی پور سالهای زیادی است که از همسرش جدا شده است دارا حیایی نقش بسیار جذاب و جالبی را در سریال از سرنوشت بر عهده داشته است در فصل چهارم نیز حضور پیدا کرده

فصل دوم سریال از سرنوشت در 28 دی ماه 1398 بر روی انتن شبکه دوم سیما رفته است که مخاطبان بسیار زیادی این مجموعه را دنبال میکنند سریال که فصل اول آن به پایان رسید و زندگی دو کاراکتر به نام هاشم و سهراب را به تصویر میکشد که فصل اول آن دوران کودکی هاشم و سهراب بود و فصل دوم دوران جوانی این دو کاراکتر میباشد.

بیوگرافی دارا حیایی بازیگر نقش هاشم در سریال از سرنوشت

بازیگر نقش جوانی هاشم در سریال از سرنوشت

بازیگر نقش جوانی هاشم در سریال از سرنوشت را دارا حیایی پسر امین حیایی بازی میکند.

در ادامه این بخش از مجله شبونه به بیوگرافی این هنرمند خواهیم پرداخت.

بیوگرافی دارا حیایی

دارا حیایی متولد 11 شهریور 1372 در تهران است که حاصل ازدواج امین حیایی و مونا بانکی پور میباشند.

بیوگرافی دارا حیایی بازیگر نقش هاشم در سریال از سرنوشت

پدر و مادرش سالها پیش از یکدیگر جدا شده اند و به همراه مادر به امریکا رفت و چندسالیست که به ایران آمده به کار بازیگری پرداخته است

مادربزرگ دارا حیایی، فرزانه داوری ( مادر مونا بانکی پور) است که ازهنرپیشه های سال های پیش از انقلاب بود و پس از انقلاب نیز در یک فیلم بازي کرد و بازیگری را کنار گذاشت.

بازیگر نقش جوانی هاشم در سریال از سرنوشت

مونا بانکی پور یکی از بازیگران ایرانی است که اکنون فعالیت بازیگری ندارد. مونا بانکی پور در مجموعه تلویزیونی« خواب و بیدار» در نقش همسر دانیال حکیمی و فیلم سینمایی« خانه ای در شن» بازي نموده است. او سال 1375 از امین حیایی جدا شد و حضانت دارا به عهده گرفت و بهمراه پسرش دارا سالها در خارج از ایران زندگی کردند و چند سال پیش به ایران برگشتند.

بیوگرافی دارا حیایی بازیگر نقش هاشم در سریال از سرنوشت

سریال از سرنوشت به کارگردانی محمد مهدی سلطانی، علیرضا بذرافشان، محمدرضا خردمندان و تهیه کنندگی اکبر تحویلیان می باشد. این سریال فصل سوم خود را در سال 1398 کلید زد و شب یلدا اولین قسمت از فصل سوم خود را به نمایش می‌گذارد.

این سریال 60 قسمت دارد و بازیگرانی چون (پوریا پور سرخ، دارا حیایی، لیلا بلوکات، حسین پاکدل و… ) در این سریال نقش آفرینی می کنند. همچنین دار حیاتی در سریال از سرنوشت در فصل سوم نقش هاشم را بازی میکند.

فصل سوم سریال از سرنوشت نیز بعد از سریال بوم و بانو راس ساعت 21:30 به روی آنتن میرود

بیوگرافی دارا حیایی بازیگر نقش جوانی هاشم در سریال از سرنوشت

گفتگوی خواندنی با دارا حیایی

قبلاً در دوره کودکی تجربه‌ای در زمینه بازیگری داشته‌اید؟
بله، فکر می‌کنم در سن شش یا هفت سالگی بود که در سریال «مسافر پردردسر» به کارگردانی شاهرخ حمیدی‌مقدم و در سریال عروسکی «امین و مینا» به کارگردانی هنگامه مفید که از شبکه دو پخش می‌شد، بازی کردم.

بیوگرافی دارا حيايي بازیگر نقش هاشم در سریال از سرنوشت

چرا تا قبل از فیلم «شعله‌ور» بازیگری را به‌صورت جدی تجربه نکرده بودید؟
آن زمان علایق دیگری داشتم و قبل از «شعله‌ور» اصلا به بازیگری فکر نمی‌کردم، اما وقتی از دفتر آقای نعمت‌ا… تماس گرفتند، با پدر صحبت کردم و او گفت: اگر فکر می‌کنی نمی‌توانی و از عهده اش برنمی‌آیی اصلا بازی نکن. من هم خوب فکر کردم بعد رفتم تست دادم، صحبت کردیم و گفتند توانایی‌اش را دارم، همین باعث شد به این موضوع فکر کنم که می‌توانم بازی کنم یا خیر. به همین دلیل بعد از «شعله‌ور» سراغ کلاس‌های بازیگری رفتم و متوجه شدم که توانایی‌هایی دارم.

مادر دارا حيايي بازیگر نقش هاشم در سریال از سرنوشت

چون کاملاً در این فضا بودید، چطور تا آن زمان حتی به بازیگری فکر نکردید؟
دقیقاً به همین دلیل که در این فضا بودم، فکر می‌کردم پدرم هست دیگر، من چرا وارد بازیگری شوم! مثلا وقتی به شما می‌گویند این نقاشی را بکش، تا وقتی امتحان نکنی، می‌گویی توانایی‌اش را ندارم.

بیوگرافی دارا حیایی بازیگر نقش هاشم در سریال از سرنوشت

حیایی با اشاره به استفاده از نام پدر برای حضور در عرصه هنر گفت:انسان‌های باهوشی هستیم; کدام تهیه کننده برای پروژه‌ای که میلیاردها تومان هزینه می‌کند؛ یک نفر را با پارتی برای بازی انتخاب کند، این ریسک باورپذیر نیست که هزینه پروژه خود راصرف کسی کند که چیزی نمی‌داند. من از تجربیات پدرم استفاده می‌کنم و بیشتر می‌خواهم در حوزه بازیگری به من کمک کند، اما از موقعیت پدرم سوء استفاده نمی‌کنم. با شروع پخش فصل دوم باهم صحبت کردیم، نقش را دوست داشت.

مادربزرگ دارا حیایی، فرزانه داوری ( مادر مونا بانکی پور) است که ازهنرپیشه های سال های پیش از انقلاب بود و پس از انقلاب نیز در یک فیلم بازي کرد و بازیگری را کنار گذاشت.

دارا حیایی و نامادری اش نیلوفر خوش خلق

این روزها گروه سازنده در لوکیشن خانه هاشم و سهراب از شخصیت‌های این مجموعه مشغول تصویربرداری هستند و بعد از آن کار در لوکیشن کارگاه ادامه پیدا می‌کند.

فصل اول این سریال به دوران کودکی دو شخصیت اول یعنی هاشم و سهراب با بازی امیررضا فرامرزی و پرداخته و فصل دوم «از سرنوشت» به اتفاقات دوران نوجوانی دو شخصیت اصلی این سریال یعنی هاشم و سهراب اختصاص داشت که ایفای نقش آن‌ها در این فصل به عهده دارا حیایی و کیسان دیباج است.

بیوگرافی دارا حیای بازیگر نقش هاشم

تعدا قسمت های فصل سوم

فصل سوم این مجموعه تلویزیونی در ۲۵ قسمت  تولید می شود که یکی از لوکیشن های آخرین فصل خانه ای در لواسان هست

این سریال به هفته پایانی پخش رسیده و چهارشنبه (هفتم اسفند) آخرین قسمت فصل دوم آن پخش می شود. قرار است فصل سوم سریال آن هم در سال آینده پخش شود.

«از سرنوشت» در ۵۰ قسمت به قلم محمد محمود سلطانی، روح الله صدیقی و سارا خسروآبادی نگاشته شده است.

در شروعِ گفت‌وگو بگذارید از رمز و رموز این شباهت کلام، نوع راه‌رفتن و احوالپرسی امین حیایی پدرتان شروع کنیم.

خدا را شکر می‌کنم چنین نظرهایی را می‌شنوم، بالاخره ژن است و آن مثلِ معروف پسر کو ندارد از پدر، آن بالاها می‌دانند و ما خبر نداریم.

بیوگرافی دارا حیایی بازیگر نقش هاشم در سریال از سرنوشت

شانسم زد و پدرم گفت در حال راه‌اندازی کلاس‌های بازیگری‌ام

* بازیگری را حسّی و تجربی از طریق پدرتان آموختید؛ چقدر تماشای فیلم‌های پدرتان و هنری که ایشان علاقه‌مندانه و دغدغه‌مندانه دنبالش می‌کردند در آن تأثیر داشته است، البته خبر داریم که کلاس‌های بازیگری هم رفته‌اید، حتی در 6، 7 سالگی تجربه بازیگری هم داشتید اما “شعله‌ور” حضور جدّی شما در عرصه بازیگری بود، کدام‌یک از این اتفاقات بیشتر در روندِ بازیگری‌تان مؤثر بوده‌اند؟

اولین تجربه‌ای که با پدرم داشتم، “شعله‌ور” بود، واقعاً هم این فیلم سینمایی مرا ترغیب کرد به‌صورت جدّی بازیگری را دنبال کنم، آنجا فهمیدم چقدر مشکل دارم و نقطه‌ضعف!

بیوگرافی دارا حیایی پسر امین حیایی بازیگر نقش هاشم در سریال از سرنوشت

همان موقع شانسم زد و پدرم گفت “در حال راه‌اندازی کلاس‌های بازیگری‌ام، اساتید خوبی در این آموزشگاه تدریس می‌کنند و بهتر می‌توانی بازیگری را دنبال کنی.”، گفتم “چقدر خوب، من که نقاط ضعفم را دیدم و مشکلاتم را می‌دانم، چرا نروم درسِ بازیگری را بیاموزم، درباره گذشته، تاریخچه و درک بهتری از عرصه بازیگری پیدا کنم، بدانم فرق بازیگری حسی و تکنیکی در چیست و خیلی از اتفاقات دیگر”؛ از این رو به‌سمت پیگیری بازیگری از راه علم و دانش رفتم.

بیوگرافی دارا حیایی بازیگر نقش هاشم در سریال از سرنوشت

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *