داس پدر رومینا که با آن دخترش را سر برید +عکس

داس پدر رومینا که با آن دخترش را سر برید +تصاویر

عکس داس پدر رومینا که با آن دخترش را سر برید را به همراه جزئیات در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

عکس داس پدر رومینا

تصویری از ابزار قتلی که رضا اشرفی با آن سر از تن دخترش جدا کرده را در زیر مشاهده میکنید که فضای مجازی منتشر شده است.

داسی که خون رومینای 14 ساله به آن آغشته شده است و با توجه به اینکه تیز هم نبود به احتمال زیاد درد زیادی هم این دختر متحمل شده است.

داس پدر رومینا که با آن دخترش را سر برید +عکس

این روزها بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی و رسانه های کشورمان با پرداختن به موضوع قتل رومینا سعی میکنند که عمق فاجعه را نشان بدهند تا پدرانی که با تعصب کورکورانه بدترین و وحشتناکترن تصمیمات را میگیرند تلنگری بخورند که طرز فکر خود را عوض کرده و اینگونه اتفاقات دلخراشی را رقم نزنند.

همچنین ببینید:

پدر رومینا اشرفی کیست؟ حکم رضا اشرفی قاتل رومینا اشرفی پدرشرضا اشرفی پدر رومینا اشرفی کیست؟

دختر ۱۴ ساله که دلباخته یکی از همشهریانش در تالش شده بعد از فرار با پسر مورد علاقه اش دستگیر و به خانواده اش تحویل داده می شود اما او در خواب توسط پدر بی رحمش با داس سربریده می شود و بی دفاع به جای لباس عروس کفن پوش شده است.‌یک قتل ناموسی، جریان خبری کشور را تحت تاثیر قرار داده،عصر ۱ خرداد ۱۳۹۹ کانال های محلی تالش از یک قتل فجیع ناموسی خبر دادند. دختری ۱۳ ساله در سفید سنگان لمیر از بخش حویق به دست پدرش در خواب سر بریده شد. قاتل پس از ارتکاب جرم به قتل دخترش اعتراف کرد و به مراجع قضایی تحویل داده شد.

اولین عکس جنایت ناموسی در تالش و داسی که رومینا با آن به قتل رسید و تاکنون نیز خبرها و جزئیات جدیدی از ناگفته های پر رمز این پرونده کشف میشود.

داس پدر رومینا که با آن دخترش را سر برید +تصاویر

حتما تاکنون خوانده اید که رومینا اشرفی با عشق به بهمن خاوری و به قصد ازدواج با او از خانه پدری فرار کرده و به خانه خواهر بزرگتر بهمن پناه میبرد.

اما بعد از فرار با پسر مورد علاقه اش دستگیر و به خانواده اش تحویل داده می شود و پدر عصبانی از آبرو ریزی دخترش، سر او را در خواب با داداسی که میبینید، میبرد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

3 نظر

  1. متأسفم برای همچین پدرانی
    آخه چطور دلش اومد
    مرتیکه ی کثافت باید با داس و غمه اعدامش کنن

  2. وای خدا چرا انقدر این پدر بیرحم بود که جون ی دختر ۱۳ ساله رو بگیره. اونم دخترش از پوست و جونش. اگر میزدش یا اصلا محلش نمیداد بهتر بود. حقش بود ولی ملیکا اشرفی حق نداشت بمیره. روح اون دختر شاد😔💔

  3. اموزه های متحجرانه ی تشیع، که مکتبی بدون پایه و اساس و مستندات فقهی است و تنها برپایه داستان و خرافات بنانهاده شده…

    قبر زهرا نامعلوم است، اما ساعتهاا محاوره ی خصوصی حسین و اسبش در صحرای سوزان و بیابانهای نینوا در گرماگرم جنگی نابرابر بین ۷۲ نفر و چهارصدهزارنفر دارای سند و مدرک و راوی است….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *