دانلود برنامه مهمونی روح و بچه (کامل)

دانلود کامل برنامه مهمونی روح و بچه قسمت های بامزه برنامه مهمونی

دانلود برنامه مهمونی روح و بچه به صورت کامل و کل کل کردن روح و بچه با ایرج طهماسب در برنامه مهمونی را در این صفحه ببینید.

دانلود برنامه مهمونی روح و بچه (کامل)

دانلود برنامه مهمونی روح و بچه به صورت کامل

ایرج طهماسب بدون شک از بهترین های سینماو تلویزیون است که هرچه میسازد با استقبال رو به رو میشود.

فعالیت هایی مثل «مدرسه موشها» یا «خونه مادربزرگه»، هر دو با کارگردانی خانم مرضیه برومند و آثار ایرج طهماسب.

از نظر شما ما در برنامه عروسکی عقب می باشیم یا آقای طهماسب و خانم برومند جلوتر از دیگران حرکت نموده اند؟
این دوبزرگوار تا به حالا خود را به زور به اینجا کشانده اند.
این دوعزیز به خاطر اسم و رسمی که پیدا نموده اند، حرفهای آنها به آن اندازه خریدار دارد، ولی این را بازگو کنم که تعدادی از هم نسلان من چند قدم و درجه جلو تر و بالاتر از افرادی هستند که امروزه علل خصوص در عرصه عروسک سازی فعالیت می نمایند.

✅دانلود قسمت یازدهم مهمونی با لینک مستقیم

آنان اعتبار بالاتری نیز دارند و حرفه ای تر هستند، ولی فعالیتشان مجذوب هیچ کس قرار نگرفته است.
آن هم به همان علت که گفتم: دست هایی پشت پرده می‌باشد که نمی‌خواهند این بزرگوارها فعالیت نمایند.
اینطور نمی باشد که آنان جلوتر هستند یا ما عقب هستیم ما به هیچ عنوان عقب نمی باشیم.

در مقایسه با کشورهای آسیایی کشورهایی مثل کره جنوبی، مالزی و کشور همسایه ما ترکیه در کجای فعالیت عروسکی ایستاده ایم؟

دانلود همه قسمت های برنامه مهمونی

نسبت به آنان و نسبت به اروپا و غرب عقب هستیم.
چند سال می باشد که رشته فوق لیسانس نمایش عروسکی به ایران آمده، ولی چه افرادی آن را آموزش می دهند؟ همان افرادی که لیسانس دریافت کرده اند!

امکان دارد چند نفر از این عزیزان به خارج از کشور سفر نموده باشند، مثل اسم خانم فرناز بهزادی که چند سال به فرانسه سفر نمود و باز دوباره برگشت، ولی اندازه این اشخاص کم می باشد.
وی رفت و دوباره بازگشتند و امکان دارد در سالهای اول ورود خود آموزشی نیز انجام داده باشند، ولی به همان صورت که بیان نمودم این افراده شمار انگشتان دست هم نمی‌رسند.

بیشتر کسانی که در این رشته آموزش می دهند، شاید فوق لیسانس های دیگری نیز داشته باشند، ولی به گرایش آن هیچ گونه ربطی ندارد و تنها لیسانس آنها عروسکی می باشد.

اگر بخواهیم اینطور نگاه کنیم می فهمیم که ما عقب هستیم.
هر ساله که جشنواره عروسکی بین المللی برگزار می‌شد من بسیار در حسرت بودم که آنان چقدر در تولید عروسک پیشرفت نموده اند و ما به چه اندازه عقب می باشیم.

تریبون سینما در یادداشتی به نقد برنامه نوروزی «مهمونی» با اجرای ایرج طهماسب پرداخته است. اما در سازمان پهنای باند که در واقع هیچ رئیس و زیردستی ندارد و هیچکس در مقابل شخص دیگری پاسخگو نیست، این شکست مانند موارد قبلی نه هشداری خواهد بود و نه اهمیتی. آنها فقط به فکر حقوق و مزایای آخر ماه خود هستند. کار تمام شد.

سازمان صدا و سیما آینه همه مخالفان مردم است. ظاهر عمار کارگروهی تشکیل داده است تا بررسی کند که افراد به کدام شخصیت رسانه ای علاقه دارند تا آن را از بین ببرند. در این بین عشقی که هر روز در تلویزیون بیشتر می شود چند برابر می شود. عشقی که حتی تحصیلات مرتبط هم ندارد و در مجامع اسلامی دانشگاه های فنی حضور دارد! وارد صدا و سیما می شوند.

در برنامه مهمان با هفت عروسک روبرو هستیم که هر کدام یک ویژگی و ویژگی معمولی دارند که بر اساس آن دیالوگ ها برای عروسک ها تعریف شده و توسط صداپیشه ها اجرا می شود. فقط دو شخصیت خارج از قانون “تک شخصیت” هستند. شخصیت های کودک و پشه.

دلیل اینکه پشه ها خارج از عرف عروسک های دیگر هستند کاملا مشخص است. شخصیت پشه به گونه ای تعریف می شود که خون هر فردی که می مکد، موقتاً احساس و حال آن شخص را پیاده می کند. چه بخواهد عبوس باشد چه عاشق! اما آنچه شخصیت کودک را خاص جلوه می دهد را می توان در احساسات متفاوت شخصیت خلاصه کرد. کودک در عین داشتن رفتارهای کودکانه، فردی بسیار آشفته، حریص و مهربان است که در عین داشتن این خصوصیات، ناگهان به میهمانان تهمت می زند، توهین می کند و حتی رفتارهای ناپسند دیگری از خود بروز می دهد. مهمانان برنامه مهمان در توجیه رفتارهای کودکانه عنوان کرده اند که سریال مهمان برای سرگرمی کودکان و نوجوانان ساخته نشده است و این گروه از همان ابتدا مورد هدف سازندگان قرار نگرفته است. با این حال، این پاسخ برای توجیه شخصیت پردازی کودک به عنوان نماد کودکان کار کافی نیست.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *