دانلود سریال آکتور قسمت دوم ۲ کامل با حضور نوید محمدزاده از ویدائو و آپارات

دانلود سریال آکتور قسمت دوم ۲ کامل با حضور نوید محمدزاده از ویدائو و آپارات

قسمت دوم سریال اکتور رسید دانلود سریال آکتور قسمت دوم ۲ کامل با حضور نوید محمدزاده از ویدائو و آپارات را در ادامه ببینید.

قسمت دوم سریال اکتور رسید

لینک دانلود

سریال اکتور با درخشش نوید محمدزاده و احمد مهرانفر یکی از جدیدترین سریال در شبکه نمایش خانگی بوده که توانسته مورد استقبال قرار بگیرد بدون شک حضور نوید محمدزاده در این سریال به جذابیت داستان افزوده است و خیلی از بیننده ها به خاطر حضور نوید محمدزاده این سریال را می بینند.

دانلود سریال آکتور قسمت دوم ۲ کامل با حضور نوید محمدزاده از ویدائو و آپارات

بعد از مدت ها وقفه شاهد ظهور سریال های جدیدی در شبکه نمایش خانگی هستیم، سریال پاییزی، سریال سرگیجه، سریال مترجم و این بار سریال نمایش سریال آکتور جدیدترین فیلم ژانر معمایی و به کارگردانی نیما جاویدی که تیزرش نوید محمدزاده با گریم است که متفاوت دیده می شود.

سریال آکتور محصول مشترک فیلیمو و نماوا و اولین تجربه حضور نیما جاویدی در شبکه نمایش خانگی می باشد. از فیلم های موفق او در سینما می توان به سرخپوست اشاره کرد.

نیما جاویدی پس از کارگردانی فیلم سرخپوست گامی در مسیر جدیدی برداشت و وارد وادی سریال سازی شد. سریال آکتور اثری با حال و هوای خاص خود است و آنقدر با ظرافت ساخته شده که مخاطب را غرق می کند. قسمت اول سریال اکتور خوش آتیه شروع روایت جذابی می دهد و حتی اگر در دقایق پایانی کمی هیجان خود را از دست بدهد و پایان به اصطلاح کولاک نداشته باشد؛ اما عموم مردم را مشتاق دنباله آن می کند. بازیگر سریالی است که این روزها از شبکه فیلمو و نماوا در حال پخش است و می توان به آن امیدوار بود. با ویجیاتو همراه باشید و قسمت اول سریال Actor را مرور کنید.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *