دانلود سریال تازه وارد قسمت اول (تکرار و بازپخش)

دانلود کامل سریال تازه وارد قسمت اول ۱ (تکرار و بازپخش) شبکه سه

دانلود سریال تازه وارد قسمت اول ۱ (تکرار و بازپخش) از شبکه سه و تلوبیون امشب جمعه 27 خرداد 1401 را در این صفحه مشاهده نمایید.

دانلود سریال تازه وارد قسمت اول (تکرار و بازپخش)

دانلود سریال تازه وارد قسمت اول

زمانی که فعالیت به اتمام رسید، مشاهده نمودیم که فعالیت‌ها کیفیت بسیار عالی دارد و هیچ گونه مشکلی نداریم.
تمامی قسمت های این مجموعه با کیفیت می باشند و در میان این جمع بعضی برادر های کارگردانان مهم و درجه یک می شوند.

رونمایی از هشت ستاره موفق و آینده دار در حرفه قصه ای برای ما شاخص تر از رونمایی از مجموعه می باشد و خروجی شاخصی این فعالیت برای ما سرمایه انسانی می باشد.

معاون سینما در ادامه مراسم با اشاره به فیلمسازها بیان نمود:تلاش نمایید یار خودتان را پیدا نموده و خود را تکثیر نمایید.

بسیار با اهمیت می‌باشد که نیروهای شبیه به شما به مدیر ها معرفی گردد. من همواره از خانه تولید های جوان دفاع می نمایم.
این سریال ادعایی ندارد و تنها دارد برای پخش فکر می نماید.

برمهانی با اشاره به اینکه تحول از کلیدی ترین عناصر آغاز می‌شود، بیان نمود: تحول در صدا و سیما تنها در ساختار و بیان برنامه نمی باشد.

این ماجرا که در مجموعه تازه وارد اتفاق افتاده قسمتی از تحول می‌باشد.
شما با مشاهده انقلابی در جهت صحبت های رهبری حرکت نموده اید.
پروژه ای که ده سال پیش یک کودک حزب اللهی رقم زد اکنون تازگی دارد.

معاون سینما با بیان اینکه باید به غیر از ساخت نویسنده و کارگردان به ساخت هنرپیشه نیز فکر نماییم،افزود : هنرپیشه بالقوه بسیار کم داریم و باید روی آن فکر نماییم.

ایشان می‌گوید: تحول در حوزه نمایشی دو بال نیز دارد که یکی از کشف و شناسایی جوانان و دیگری ساخت صنعتی می باشد.
این دو باید در کنار یکدیگر جای بگیرند.

ساخت استاندارد حرفه‌ای به صورتی می باشد که متن جایی ساخت و بدون بازنویسی به واسطه‌ی کارگردان ماهری تولید می‌شود.

محمدجواد موحد، تهیه‌کننده سریال تازه وارد گفته: در هر کدام از اپیزودهای این سریال سعی شده است به معضلات خانواده‌هایی که به فکر بچه‌دار شدن هستند پرداخته شود. این سریال مسیری را که یک خانواده برای بچه‌دار شدن طی می‌کند، به نمایش گذاشته است اما راهکاری برای حل مشکلات ارائه نداده و نسخه نپیچیده است. نوشتن یک داستان یا طرح یک قصه درباره فرزندآوری کار آسانی نیست و شاید ورود به یکی از خصوصی‌ترین و سخت‌ترین تصمیم یک خانواده باشد اما ما سعی کردیم حداقل درباره این موضوع و مشکلات آن صحبت کنیم تا به اصطلاح فتح بابی برای طرح این موضوع و پرداخت جدی‌تر کارشناسان به این مساله باشد.

تیتراژ این سریال با ترانه نفیسه سادات موسوی، ملودی کیان ایرجی، تنظیم و میکس و مسترینگ حسین کریمان، گیتار عظیم روحانی، همخوانی دنیز محمودی، تایپوگرافی و کاور علی درستکار تولید شده و تهیه‌کنندگی آن برعهده محمدجواد موحد بوده است.

حسین حقیقی که فعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۸۹ آغاز کرده است، تاکنون تیتراژ سریال‌ “پلاک ۱۳” و برنامه‌های تلویزیونی از جمله فصل اول و دوم “زوجی نو” به ترتیب با عناوین “خانوم خونه‌م” و “آویشن” و برنامه “چراغ” را خوانده است.

حسن حبیب‌زاده، رضا محبی، میلاد محمدی، سجاد معارفی، رضا کشاورز، احمد حیدریان، محسن امانی و محمدجواد صالحی هشت کارگردان جوان “تازه وارد” هستند و سریال محصول خانه تولیدات جوان صداوسیماست و در باشگاه فیلم سوره تولید شده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *