دانلود سریال تمام رخ قسمت ۲۴ بیست و چهارم (کامل از تلوبیون) قسمت 24

دانلود سریال تمام رخ قسمت ۲۴ بیست و چهارم (کامل از تلوبیون) قسمت 24

دانلود سریال تمام رخ قسمت ۲۴ بیست و چهارم (کامل از تلوبیون) قسمت 24

دانلود سریال تمام رخ قسمت ۲۴ بیست و چهارم (کامل از تلوبیون) قسمت 24 همراه با لینک مستقیم و کیفیت اصلی را در ادامه ببینید.

دانلود سریال تمام رخ قسمت ۲۴

لینک دانلود (تا دقایق دیگر)

تلویزیون ایران در سال های اخیر آشکارا سیاست خود را در حوزه سریال سازی تغییر داده و در مسیری کاملا متفاوت با دهه های گذشته گام برداشته است. به نظر می رسد در ساختار کلی رسانه ملی سه راهبرد اساسی را می توان از یکدیگر متمایز کرد. ابتدا سریال های موسوم به امنیتی هستند که همواره در تاریخ رسانه ملی خط های درخشانی داشته اند و اغلب با مضامین مذهبی و تاریخی مخاطبان زیادی را به خود جذب کرده اند.

سریال سیاسی دستور کار رسانه ملی

سریال های مورد نظر رسانه ملی مهم ترین تغییر رویکرد این رسانه ها در سال های اخیر بوده است. جایی که به نظر می‌رسد تلویزیون ترجیح داده سریال‌های درام خانوادگی در حوزه سریال‌های نسبتا ارزان قیمت را واگذار کند و سریال‌هایی را با مضامین سیاسی در ژانر هیجان‌انگیز و حوادث جاسوسی جایگزین کند. این گونه سریال ها در سال های اخیر زیاد تولید شده اند و به نظر می رسد این گونه آثار به تدریج در برنامه راهبردی مدیران سازمان گنجانده شده است. مجموعه‌های نوع «گاندو» که «تمام رخ» به کارگردانی محمود معظمی جدیدترین نمونه آن است.

محمود معظمی که سابقه طولانی در عرصه ساخت سریال های تلویزیونی دارد، این بار با سریال جاسوسی سیاسی با عنوان «تمام رخ» به تلویزیون بازمی گردد و کتابی را با موضوع لو رفته منتشر کرده است.اطلاعات دارویی در دوران تحریم توسط یک داروساز ساده . بهزاد خداویسی در این سریال نقش دکتر پیمان مهبد را بازی می کند که به نوعی طعمه اخاذی عوامل خارجی برای به دست آوردن اطلاعات طبقه بندی شده دارویی کشور می شود. این خط دراماتیک تنها چیزی است که ما برای تولید یک سریال امنیتی به آن نیاز داریم. اما مشکل اصلی «تام رخ» به پرداخت هزینه فیلم او برمی گردد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *