دانلود سریال جیران قسمت ۴۵ قسمت چهل و پنجم (کامل) قسمت 45 جیران

دانلود سریال جیران قسمت ۴۵ قسمت چهل و پنجم (کامل) قسمت 45 جیران

قسمت 45 سریال جیران منتشر شد سریالی جذاب که از فیلیمو عرضه میشوئ و میتوانید قسمت ۴۵ سریال جیران را مشاهده نمایید.

سریال جیران قسمت 45 (دانلود کامل)

دانلود سریال جیران قسمت ۴۵ قسمت چهل و پنجم (کامل) قسمت 45 جیران

سریال جیران یکی دیگر از سریال های موفق حسن فتحی است، سریالی که با استقبال مردم مواجه شده و داستان عاشقانه آن توسط آقای حسن فتحی دنبال می شود که باز هم سراغ داستان های مثلث عشقی رفت، این بار با سریال جیران خیلی خوب عمل کرد.

سریال (جیران) ساخته حسن فتحی که در دو ماه گذشته جنجال های زیادی بر سر فیلمنامه و شباهت های آن با فیلمنامه (آهوی من مارال) به کارگردانی مهرداد غفارزاده به راه انداخته است، آخرین نمونه آن، قسمت اول آن است. این هفته پخش شد.

فتحی که سابقه ای طولانی در ساخت سریال هایی دارد که داستان آن در تاریخ گذشته و حال می گذرد و شخصیت های آن دوران را به تصویر می کشد، با تمرکز بر تاریخ خوانی، روایتی تخیلی با محوریت ناصرالدین شاه قاجار خلق کرد. کشیدن یک عکس. فتحی در جیران به سلطنت 50 ساله ناصرالدین شاه رفت که امیرکبیر به دستور او کشته شد و به همین دلیل شاه در وضعیت روحی آشفته ای به سر می برد.

براساس اتفاق هم‌زمان با تولید «جیران» دو سریال دیگر با تمرکز بر دوران قاجار تولیدشان را آغاز کردند. حامد محمدی سریال «قبله عالم» را برای شبکه نمایش خانگی ساخت که البته رویکردی طنز داشت و به شکل عجیبی با ممیزی و سانسور نمایشش متوقف شد. در این سریال حامد کمیلی در نقش ناصرالدین‌شاه، شقایق دهقان در نقش مهد علیا، هادی کاظمی در نقش ظل الدوله و سوگل خلیق در نقش انیس الدوله جلوی دوربین رفته  بودند. اما دیگر سریال شبکه خانگی که دوره ناصری را بستر روایت داستانش قرار داده، شائبه‌های شباهت سریال حسن فتحی و این سریال را ایجاد کرد. خبر آغاز تولید سریال «آهوی من مارال» در روز‌های پایانی اسفند سال گذشته با انتشار عکسی از تست گریم حسن معجونی در نقش ناصرالدین شاه منتشر شد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *