دانلود سریال خوشنام قسمت ۳۱ سی و یکم را رایگان اینجا ببینید

دانلود سریال خوشنام قسمت ۱۱ یازدهم (قسمت 11 سریال خوشنام)

سریال خوشنام قسمت ۱۱ یازدهم (قسمت 11 سریال خوشنام) با پخش انلاین تکرار قسمت 11 خوشنام امشب را در این صفحه ببینید.

سریال خوشنام قسمت ۱۱ یازدهم

سریال خوشنام یکی از سریال‌های جدید تلویزیونی بوده که در ایام رمضان به روی آنتن شبکه اول سیما رفته است و توانست مخاطبان زیادی را به دست آورد.

آقای علیرضا نجف‌زاده کارگردانی این اثر را برعهده دارد و در آن بازیگران شناخته شده همچون شهره لرستانی و فریده سپاه منصور و سحر ولدبیگی و هومن حاج عبداللهی و حمید لولایی بازی می کنند.

آقای حاجی عبدالهی نقش اول این مجموعه را بر عهده دارد حضور شهره لرستانی و حمید لولایی به طنز این سریال افزوده است این مجموعه در ۳۰ قسمت تولید شده که از سال ۱۳۹۷ کار تولید آن انجام شده است و در نهایت برای رمضان ۱۴۰۱ بر روی آنتن رفته است آقای علیرضا نجف زاده در کارنامه خود سریال نفس گرم را هم دارد همچنین فیلم های قتل آنلاین و فیلم انتظار را کارگردانی کرده است در سریال خوشنام با تجربه جدید طنز گام جدیدی را برداشته است.

سریال خوشنام قسمت ۱۱ یازدهم (قسمت 11 سریال خوشنام)

احمد زالی تهیه‌ کننده سریال «خوشنام» در خصوص تولید این مجموعه تلویزیونی برای شبکه یک سیما گفت: طرح اولیه سریال «خوشنام» اولین بار در سال ۱۳۹۶ توسط محسن کیایی ارائه شد، طرح بسیار جذاب و پر از اکت و داستان‌های شیرینی بود و در ذیل این متن داستانی اخلاقی، و اجتماعی روایت می‌شد که می‌توانست محصول آن یک اثر جذاب با فضایی مفرح باشد.

دانلود همه قسمت های سریال خوشنام

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *