دانلود سریال خوشنام قسمت ۳۲ سی و دوم را رایگان اینجا ببینید

دانلود و پخش انلاین بازپخش قسمت 32 سریال خوشنام قسمت ۳۲ سی و دوم امشب جمعه 32 اردیبهشت 1401 را رایگان اینجا ببینید.

دانلود سریال خوشنام قسمت ۳۲ سی و دوم را رایگان اینجا ببینید

بازپخش قسمت 32 سریال خوشنام

سریال خوشنام از سریالهای طنز رمضان 1401 میباشد این سریال به تنهایی موفق شد به عنوان یک کار طنز در رمضان اوقات خوشی را برای مردم خلق کند.

این مجموعه به شدت مورد استقبال قرار گرده است و تا به حال 32 قسمت آن از شبکه اول سیما پخش شده است و قسمت 33 آن بر روی آنتن خواهد رفت.

………

دانلود همه قسمت های سریال خوشنام

علیرضا نجف‌زاده کارگردان این کار میگوید که پیش از این دو سریال دیگر را در مقام کارگردانی برای شبکه‌های مختلف ساخته، از کارگردانی این مجموعه‌تلویزیونی و ویژگی‌های آن و کلیت کار نکاتی را یادآور شد:«دغدغه من همیشه ساخت کارهای اجتماعی است. چه در دورانی که دستیار بودم و چه از زمانی که کارگردانی کردم سراغ موضوع‌هایی رفتم که بتواند مسائل اجتماعی را به چالش بکشاند. وقتی به عنوان کارگردان سراغ موضوعات اجتماعی می‌روید، سوژه‌هایی می‌تواند با مردم ارتباط برقرار کند که در زندگی مردم رخنه کرده و برایشان ملموس باشد. زندگی مردم فقط طنز یا تراژدی نیست. زندگی از یک سری پارادوکس و کنش و واکنش‌های تلخ و شیرین و غم و شادی تشکیل شده. همان‌طور که زندگی شامل وقایع تلخ و شیرین است، قصه ما هم عین زندگی شامل لحظات شادی و غم است.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا