دانلود سریال سرگیجه قسمت چهار ۴ با بازی حامد بهدداد و هومن سیدی

دانلود سریال سرگیجه قسمت چهار ۴ با بازی حامد بهدداد و هومن سیدی

قسمت چهارم سریال سرگیجه رسید سریالی جذاب با بازی هومن سیدی و حامد بهداد و مهرآوه شریفی نیا یکی از سریالهای جذاب شبکه نمایش خانگی میباشد.

در قسمت قبلی هومن سیدی به عنوان افسر آگاهی برای پیدا کردن هادی حجازی فر به شرکت انها امد و به تحقیق و جستجو پرداخت حامد بهداد به شدت از این موضوع ترسیده چون او با هادی حجازی فر درگیر شده بود و او را بر روی زمین انداخته بود در این بین هم کسانی هستند که میخواهد برای حامد بهداد پاپوش درست کنند.

قسمت 4 سریال سرگیجه رسید

دانلود قسمت  4 لینک مستقیم

دانلود همه قسمت های سریال سرگیجه

دانلود سریال سرگیجه قسمت چهار ۴ با بازی حامد بهدداد و هومن سیدی

داستان

حامد بهداد و هومن سیدی برای اولین بار است که در یک سریال با یکدیگر همبازی می شوند حضور هادی حجازی فر و مهراوه شریفی نیا و پیام دهکردی از نقاط عطف این سریال به شمار می آید.

رعنا آزادی ور در نقش همسر حامد بهداد که زندگی معمولی دارند اما با دخالت برخی افراد زندگی آنها متزلزل می شود به نظر می رسید که در قسمت های اول این سریال درباره یک خیانت خانوادگی و یا مثلث عشقی باشد اما در قسمت های بعدی مشخص شد که عوامل بیرونی برای کاراکتر های داستان به دنبال درست کردن دردسر هستند و می خواهند که روابط آنها را خراب کنند.

یکی از نکات مورد توجه این سریال در قسمتهای سوم و چهارم گم شدن کاراکتر هادی حجازی فر بوده که در پارکینگ با حامد بهداد درگیر شد و وقتی که روی زمین افتاد به یکباره ناپدید شد و هر چقدر دنبال او گشتند اثری از او نبود همسرش به پلیس مراجعه کرده و اعلام مفقودی کرد حالا هومن سیدی در نقش افسر پلیس برای پیدا کردن سرنخ به شرکت آنها آمده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *