دانلود سریال نوبت لیلی قسمت دهم ۱۰ (قسمت 10 سریال نوبت لیلی کامل)

دانلود سریال نوبت لیلی قسمت دهم ۱۰ (قسمت 10 سریال نوبت لیلی کامل)

دانلود سریال نوبت لیلی قسمت دهم ۱۰ (قسمت 10 سریال نوبت لیلی) با کیفیت اصلی و همراه با اتفاقات و خلاصه داستان سریال نوبت لیلی را در این صفحه ببینید.

دانلود سریال نوبت لیلی قسمت دهم ۱۰

دانلود سریال نوبت لیلی قسمت دهم ۱۰ (قسمت 10 سریال نوبت لیلی کامل)

مجموعه نوبت لیلی علاقه دارد که در سطح و اندازه یک علمی تخیلی غیر قابل پیش بینی حضور پیدا کنو، ولی توانایی رسیدن به این چنین سطحی را ندارد.

به خاطر همین نه فقط در کیفیتی که به وجود آورده در جا می زند بلکه کم کم با سقوطی آزاد در سطح یک عنوان ناامیدکننده حضور پیدا خواهد نمود.

فارغ از اینکه فیلمنامه مجموعه نوبت لیلی اندازه یک عنوان علمی تخیلی پیچیده که در دنیا های موازی را پیگیری می نماید، نگاشته نشده این مجموعه کلا در سطح اندازه‌ای که خود نمایانگر آن می باشد نیز حاضر نخواهد شد.

در حالی که فیلمبرداری، کادرهای تصویر، موسیقی متن و طراحی لباس و حتی می‌توان گفت طراحی صحنه این مجموعه در سطح و اندازه تحسین‌برانگیز حضور پیدا خواهد نمود.

ایفای نقش چهره های اصلی این مجموعه آنچنان به دل ننشست و روایات نامفهوم کننده مجموعه نیز امیدها را کم نموده است.

سومین اپیزود مجموعه نوبت لیلی به خوبی نمایانگر این می‌باشد که فیلمنامه نویس ها این مجموعه ایده جذابی داشتند، ولی موفق نشدند آن را انجام بدهند.

از طرف دیگر، مجموعه نوبت لیلی به شدت سعی می نماید تا خود را عنوانی مدرن، جذاب و متفاوت نشان بدهد، ولی همین سعی های بی فایده این مجموعه را به عنوان فاقد ساختار روایی مشخص مبدل نموده که ناخودآگاه بیننده را می‌آزارد.

شاید به خاطر همین باشد که مخاطبان این مجموعه نیز آنچنان هیجانی برای مشاهده این مجموعه را ندارند.

برای اینکه مجموعه حتی خود نیز نمی داند که کلا به دنبال چه چیزی می باشد و به خاطر همین گنگ و نامفهوم به نظر می رسد.

سومین اپیزود مجموعه نوبت لیلی نه فقط در مقایسه با قسمت دوم یک عنوان بیش از اندازه خسته کننده می باشد در مقایسه با قسمت نخست یک عنوان روغن ویران شده می‌باشد.
مجموعه ای که می توانست برگ برنده نماوا در ایام اول سال جاری را از آن خود نماید.

اکنون با دور نمودن تماشاچی از خود نمی‌تواند انتظارها را برآورده نماید.
پس باید این را قبول نمود که مجموعه تازه نماوا یک عنوان شکست خورده می باشدکه ساختار معلومی ندارد و به شدت گیج کننده به نظر می‌رسد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *