دانلود سریال نوبت لیلی قسمت ۲۳ بیست و سوم (قسمت 23 کامل) از ویدائو و آپارات لینک مستقیم و کیفیت اصلی را در این صفحه ببینید.

دانلود سریال نوبت لیلی قسمت ۲۳ بیست و سوم (قسمت 23 کامل)

دانلود سریال نوبت لیلی قسمت ۲۳ بیست و سوم (قسمت 23 کامل) از ویدائو و آپارات لینک مستقیم و کیفیت اصلی را در این صفحه ببینید.

دانلود سریال نوبت لیلی قسمت ۲۳

نام سریال : نوبت لیلی
قسمت :  بیست و سوم 23
کارگردان :  روح‌الله حجازی
ژانر :  تخیلی
عرضه کننده : نماوا
لینک دانلود : دانلود با لینک مستقیم
لینک سایر قسمت ها : دانلود همه قسمت های سریال نوبت لیلی
رده سنی :  +18
انتشار : 29 شهریور 1401
بازیگران اصلی : حمید فرخ نژاد ، مریلا زارعی ، پردیس احمدیه

چیزی که در متونِ اسلامی نیز از آن تحتِ «عالم ذر» نام می‌برند. دنیایی پیش از عالمِ امکان که همه‌ی موجودات در آن به‌سر برده‌اند و درباره‌ی زندگی‌شان در این دنیا تصمیم گرفته‌اند. یا مفهومی تحت‌عنوان «عالم جوهری». اینکه جهان در هر لحظه در حال دوباره آفریده‌شدن است. اینکه تاریخ درواقع یک خط نیست؛ بلکه یک نقطه است. میان‌ستاره‌ای (کریستوفر نولان، ۲۰۱۴) را به‌یاد بیاورید و صحنه‌ای را که کوپر، در بعدِ پنجم، سعی می‌کند با انداختنِ کتاب‌ها از کتاب‌خانه گذشته را دست‌کاری کند. گذشته‌ای که پیش‌تر دیده بودیم و گمان می‌کردیم کُدهایی است که از عالم موجودات فرازمینی فرستاده می‌شود.

گویا سازندگان سریال تصور کرده‌اند که اگر همۀ قصه‌ها و اتفاقات عجیبی را که به ذهنشان می‌رسد در یک دیگ بزرگ بریزند و هم بزنند و ادویۀ «جهان‌های موازی» را هم به آن اضافه کنند، حتما چیز خارق‌العاده و مبهوت‌کننده‌ای شکل می‌گیرد. اما این احتمالا بدترین راه برای درگیر کردن مخاطب است. اصلا اینطور نیست که هرچقدر تعداد راز‌ها و اتفاقات عجیب یک فیلم یا سریال بیشتر باشد، رازآلودگی آن بیشتر بشود. اولا یک داستان منسجم و پرکشش لازم است که راز‌ها در دل آن شکل بگیرند و ثانیا نحوۀ ارائۀ رازهاست که بیننده را برای تماشای ادامۀ فیلم یا سریال مشتاق می‌کند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *