دانلود سریال پوست شیر قسمت ۱۹ (قسمت 3 فصل 3) با لینک مستقیم

دانلود سریال پوست شیر قسمت ۱۹ (قسمت 3 فصل 3) با لینک مستقیم

دانلود سریال پوست شیر قسمت ۱۹ (قسمت 3 فصل 3) با لینک مستقیم

قسمت سوم فصل 3 و یا قسمت 19 سریال پوست شیر منتشر شد و رازهای بیشتری از معمای داستان برملا میشود.

بعد از مرگ ساحل حالا مخاطبان این سریال میخواهند بدانند که آیا ساحل زنده است یا خیر و چه کسی اینقدر با نعیم مشکل دارد که اقدام به قتل دخترش کرده است و این همه بلا بر سر او آورده است در ادامه اتفاقاتی که برای نعیم رخ میدهد را میتوانید در قسمت 3 فصل 3 سریال پوست شیر تماشا کنید سریال هیجان انگیزی که به جرات میتوان گفت بهترین سریالهای جنایی در ایران است

دانلود سریال پوست شیر قسمت ۱۹

دانلود با لینک مستقیم

این سریال به کارگردانی جمشید محمودی و به نویسندگی مشترک او و رضا بهاروند جلوی دوربین رفته ونوید محمودی تهیه کنندگی آن را برعهده دارد.

اثری که از لحاظ ژانر و شیوه روایت، یک تجربه جدیدی برای برادران محمودی است. تجربه ای که تا آنجا نشان داده از سریال قبلی آنها در تلویزیون یعنی« دل دار» که یک داستان منفعل داشت، چند قدم جلوتر می باشد.

البته باید گفت که برادران محمودی نشان داده اند که مسائل هدایت بازیگر و کارگردانی کار خود را بلد هستند و این ضعف فیلمنامه است که آثار آنان را با کمبود مخاطب روبرو می‌کند.

برای خوانندگانی که سریال پوست شیر را ندیده‌اند و در آینده می‌خواهند ببینند، و یا علاقمندانی که هنوز موفق به دیدن این قسمت آخر نشده‌اند توصیه می کنم ادامه این نوشتار را نخوانند چون به قول معروف خطر اسپویل وجود دارد (لو رفتن داستان)، به نقاطی از داستان اشاره می‌شود که بهتر است بیننده درباره آن هیچ اطلاع و خبری نداشته باشید.

اتفاق عجیب این است که برخی از کاربران به نویسندگان و سازندگان سریال حمله کرده و از این که ساحل به این شکل کشته شد بسیار ناراحت و خشمگین بودند و حتی الفاظ ناشایستی هم به کار برده‌اند!

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *