دانلود سریال یاغی قسمت ششم ۶ ( قسمت 6 ) کامل

دانلود سریال یاغی قسمت ششم ۶ ( قسمت 6 ) کامل

دانلود سریال یاغی قسمت ششم ۶ ( قسمت 6 ) کامل کامل با بازی علی شادمانو پارسا پیروزفر و طناز طباطبایی را در این صفحه مشاهده نمایید.

دانلود سریال یاغی قسمت ششم ۶

  • نام سریال : یاغی
  • ژانر : درام
  • قسمت : 6 – ششم
  • کارگردان : محمد کارت
  • شبکه پخش : فیلیمو
  • تعداد قسمت ها : 20
  • زمان پخش : پنجشنبه ها
  • تاریخ انتشار : 2 تیر 1401
  • دانلود قسمت ششم یاغی

دانلود سریال یاغی قسمت ششم ۶ ( قسمت 6 ) کامل

سریال یاغی به قسمت 6 رسید در قسمت قبلی این مجموعه مشاهده کردید که بهمن خان به جاوید و خواهرش یک خانه مبله دادند تا به صورت موقت در آنجا زندگی کنند جاوید که متوجه شده ابرا در خارج از کشور از قصد پاسخ تلفن های او را نمیدهد حسابی از این کار او ناراحت شده بود. از سوی دیگر اسی به سراغ جاوید آمده و از او باج خواهی میکند.

جاوید برای رسیدن در تیم ملی و پیشرفت های خود مشکلات زیادی را در پیش رو دارد برخی از مسئولان کشتی نیز حتی در مسیر راه او سنگ اندازی میکنند.

⭕ دانلود همه قسمت های سریال یاغی

جاوید برای وزن کشی هم با مشکلاتی همراه بود و برای 45 گرم میخواستند او را رد کنند و تلاش زیادی کرد تا بتواند که وزن خود را کاهش دهد تا برای ادامه مسابقات کشتی پیش برود.

جالب است بدانید که این سریال آنقد مورد توجه قرار گرفته است که علاقمندان به کشتی در کشورمان افزایش یافته است و بسیاری از نوجوانان به سمت این رشته ورزشی رفته اند.

علی شادمان بازیگر جوان سینما و تلویزیون ایران متولد سال ۱۳۷۵ میباشد نخستین بار به وسیله رسول ملاقلی پور به دنیای سینما وارد شده و استاد داد خوبی در نواختن ویولون دارد علی شادمان در سال ۱۳۹۲ در سریال سرزمین مادری ایفای نقش کرده و بعد از آن در سریال کیمیا و ماه و پلنگ ایفای نقش داشت که باعث به شهرت رسید او در تلویزیون شد.

سریال یاغی یک مجموعه نمایش خانگی در جانداران می باشد که به کارگردانی محمد کارت و بازی پارسا پیروزفر علی شادمان و طناز طباطبایی میباشد این سریال داستان جاوید پسر نوجوان است که دل باخته دختری به نام ابرا می‌شود و تلاش زیادی می‌کند تابه او برسد. جاوید در یک محله فقیرنشین بزرگ شده و شناسنامه ندارد و خانواده ابرا از او می‌خواهند شناسنامه بگیرد تا اجازه دهند که با او ازدواج کند

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *