دانلود فیلم شیوع (contagion) درباره ویروس کرونا + زیرنویس فارسی

دانلود فیلم شیوع (contagion) درباره ویروس کرونا

دانلود فیلم شیوع (contagion) درباره ویروس کرونا + زیرنویس فارسی را در ادامه این صحفه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

دانلود فیلم شیوع (contagion)

این فیلم سینمایی در سال 2011 ساخته شده ولی این روزها به شدت مورد توجه قرار گرفته است چرا که همه اتفاقاتی که در آن رخ داده کاملا این روزها به واقعیت تبدیل شده است!

از شیوع ویروسی واگیردار که بسیاری از مردم را زمین گیر کرده و حتی منشا این ویروس کاملا شبیه ویروس کرونا بوده که این روزها سراسر جهان را درگیر خود کرده است.

شباهت داستان این فیلم با واقعیت های کنونی باعث شده که حتی کسانی که علاقمند به دیدن فیلم نیستند نگاهی به فیلم شیوع (contagion) کنند تا ببینید چه اتفاقاتی در سناریو این فیلم رخ میدهد.

مشخصات فیلم

سازنده این پروزه کشور امریکا است و در سال 2011 فروش بسیار زیادی داشته است درحالی که امروزه در سراسر جهان مجداا سود بسیار زیادی را برای سازنده های این کار داشته است.

امتیازی که در IMDB  کسب کرده است 6.6 از 10 نمره است که میتواند نمره بسیار خوبی برای آن باشد که البته این امتیاز بیشتر هم خواهد شد.

کارکردان این پروژه Steven Soderbergh  میباشد که تا به فیلم های زیادی را ساخته است.

خلاصه داستان

این فیلم درباره دنیایی است که ویروس کشنده آنفولانزا آن را فرا گرفته و در حال نابودی آن است. مردم در این دنیا درمانده هستند و به هیچکس هم اعتماد نمی کنند چرا که امکان آلوده شدن و سپس مرگ وجود دارد. در این وضعیت پزشکان و دانشمندان به دنبال یافتن درمانی برای این ویروس هستند اما بزرگترین مشکل آنها نه یافتن درمان، بلکه ترس و جنونی است که بر مردم حاکم شده است…

بازیگران فیلم شیوع (contagion)

در این فیلم شاهد حضور بازیگرانی، چون مت دیمون، لارنس فیشبرن، ماریون کوتیار، جود لاو، گوئینت پالترو، کیت وینسلت، جنیفر ایلی و برایان کرانستون، هستیم. فیلم Contagion در سال ۲۰‍۱۱ به‌روی پرده‌های سینما رفت و در این فیلم شاهد شباهت شیوع ویروس با ویروس کرونا بودیم که همین موضوع باعث شد تا بسیاری شروع به مقایسه اتفاقات فیلم با شیوع این بیماری کنند و حتی شاهد ارائه تصاویر مشابه نیز بودیم. حال سؤال اصلی اینجا است که تا چه اندازه اتفاقات فیلم «شیوع» به ویروس کرونا نزدیک است؟ آیا ویروس در فیلم به ویروس کرونا شباهت دارد؟ چه تفاوت‌هایی بین ویروس MEV-۱ با کرونا وجود دارد؟ در این مقاله قرار است بررسی کنیم که چه شباهت‌ها و تفاوت‌هایی بین ویروس داخل فیلم Contagion با کرونا وجود دارد و ببینیم آیا سودربرگ چند سال پیش چنین ویروسی را پیش‌بینی کرده بود؟

دانلود فیلم شیوع (contagion)

لینک دانلود کیفیت 1080p BluRay

لینک دانلود کیفیت 720p BluRay

لینک دانلود زیرنویس فارسی

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *