دانلود قسمت سریال آکتور ۱۸ هجدهم کامل قسمت 18 از ویدائو و آپارات

دانلود قسمت سریال آکتور ۱۸ هجدهم کامل قسمت 18 از ویدائو و آپارات

قسمت 18 سریال آکتور منتشر شد این سریال به بخش های حساس و پایانی خود نزدیک میشود و داستان سریال کم کم به انتها میرسد اگر از علاقمندان به سریال اکتور هستید میتوانید قسمت هجدم این سریال را در این صفحه دانلود و تماشا کنید.

دانلود قسمت سریال آکتور ۱۸ هجدهم کامل قسمت 18 از ویدائو و آپارات

آکتور از سال 1401 تا به امروز در حال تولید و عرضه است که استقبال خیلی خوبی از آن صورت گرفته است اگر این سریال را دنبال نمیکنید پیشنهاد میکنیم که حتما به تماشا سریال اکتور بنشینید چرا که داستان بسیار جذابی دارد در این سریال بازیگران شناخته شده زیادی حضور دارند که مهمترین انها نوید محمدزاده و احمد مهرانفر میباشد که در راس داستان قرار دارند.

قسمت 18 سریال آکتور

دانلود با لینک مستقم

این دو شخصیت در همین نقطه شروع به عنوان دو عشق تئاتر آس‌وپاس معرفی می‌شوند که از حرفه‌شان به شکلی متفاوت برای کسب درآمد استفاده می‌کنند. آنها بازیگرانی تمام‌وقت هستند و حاضرند هرکاری کنند تا سالن نمایشی که برای خودشان آماده کرده‌اند از دستشان نرود. خانه و سرپناهی ندارند و مدام نقشه می‌کشند که چطور پولی برای ادامه زندگی فراهم کنند

درباره سریال اکتور

داستان‌های اجتماعی، خانوادگی، تاریخی و … مدت‌هاست که سوژه فیلمنامه‌ها و قصه‌های تصویری شده‌اند. جریانی که علاوه بر سینما و‌ تلویزیون در شبکه نمایش خانگی هم می‌توان رد آن را به وضوح دید. البته که وجود این نگاه در صورت پرداخت‌های مختلف به آن ایرادی ندارد چراکه گریزی از زندگی و اتفاق‌هایش نیست و قطعاً انعکاس آنها در قاب تصویر می‌تواند مخاطب را با همذات‌پنداری با خود همراه کند اما مسئله تکرار مکررات این جریان‌هاست. در کنار گفتن از داستان‌های هر کدام از این حوزه‌ها نباید فراموش کرد که همان فضا را هم جور دیگر می‌شود دید؛ مثل اتفاقی که تازگی در سریال «آکتور» که از شبکه نمایش خانگی در حال پخش است، رخ داده.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *