دانلود و پخش انلاین سریال حکم رشد قسمت

دانلود قسمت سیزدهم سریال حکم رشد قسمت ۱۳ (قسمت 13)

دانلود و پخش انلاین سریال حکم رشد قسمت سیزدهم قسمت ۱۳ (قسمت 13) امشب دوشنبه 2 خرداد 1401 همراه تکرار بازپخش سریال حکم رشد را در این صفحه ببینید.

دانلود قسمت سیزدهم سریال حکم رشد قسمت ۱۳ (قسمت 13)

دانلود قسمت سیزدهم سریال حکم رش

با اینکه سیما فیلم نیز با کارگردانی آقای نعمت الله مخالفت نمودند، با متغیر شدن فیلمبردار و افزودن آقای امیر کریمی با تجارب، قرار بر این شد آقای نعمت الله به صورت آزمایشی پشت دوربین این فعالیت جای بگیرد و پس از دو هفته با توجه به کیفیت فعالیت ایشان تصمیم آخر درباره کارگردانی گرفته بشود.
او نیز بر این طبق قول های بسیاری داده‌اند که روش کارگردانی خودش را در این مجموعه متغیر دهد.

آذرپندار گفت : بر اساس قول و قرار اول بعد از تقریبا ١٧الی١٨روز از آغاز فعالیت، من همراه تهیه‌کننده به باکس مونتاژ رفتم و پس از مشاهده نمودن فهمیدم که فعالیت مشکل های بسیاری دارد.
از قبیل اینکه قاب ها خیلی بسته، فضا بیشتر از حد همیشگی غلو شده و دکوپاژ ها در کل نادرست بود.

آقای فرجی نیز در مقام تهیه کنندگی اشاره نمود که طی حرف زدن با تهیه کننده قرار شد همان شب، نکته‌هایی به آقای نعمت الله انتقال داده شود، ولی آقای نعمت الله نیز این اشکال ها را نپذیرفت و اعتقاد داشت که فعالیت از کیفیت بالایی برخوردار می باشد و مشکل اصلی از سلیقه ما می باشد.
در آخر، استعفای خودش را به آقای تهیه‌کننده داد .

✅همچنین ببینید دانلود همه قسمت های سریال حکم رشد

رئیس گروه فیلم و سریال شبکه سه افزودند: برخلاف فضایی که تلاش شده در پیام آقای نعمت الله انتقال داده شود که مثل اینکه داستان به یک اختلاف محتوایی و یا اعمال خرده فرمایش های سازمانی باز می گردد، باید این را بیان کنم ما اتفاقاً نیز درباره این مجموعه و هم اینکه درباره زمین گرم و برادر جان با آقای نعمت الله هیچ وقت به اختلاف بر نخوریم و او برخلاف تصور بیرونی خود، همواره با حرفه ای گری مثال زدنی، اصطلاح های احتمالی گروه و سازمان را قبول کرده و اعمال نموده است و به خاطر همین، همیشه مجموعه هایش از قبیل همین دو مجموعه ذکر شده، هیچ ممیزی ای ندارد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *