دانلود مهمونی قسمت 27 (کامل) برنامه مهمونی قسمت بیست و هفتم ۲۷

دانلود مهمونی قسمت 27 (کامل) برنامه مهمونی قسمت بیست و هفتم ۲۷

دانلود مهمونی قسمت 27 (کامل) برنامه مهمونی قسمت بیست و هفتم ۲۷ با لینک مستقیم و کیفیت اصلی را در این صفحه ببینید.

دانلود کامل برنامه مهمونی

دانلود مهمونی قسمت 27 (کامل) برنامه مهمونی قسمت بیست و هفتم ۲۷

برنامه مهمونی از برنامه های موفق ایرج طهماسب بوده که این روزها از شبکه نمایش خانگی عرضه می‌شود.

ایرج طهماسب که به عنوان یکی از نوستالژی دهه شصتی ها به شمار می آید و همیشه برنامه ها و فیلم هایش برای گروه کودک و نوجوان بوده این بار با برنامه مهمونی گام بسیار مهمی را در برنامه سازی برداشته است .

او تصمیم داشت مجموعه کلاه قرمزی را برای شبکه نمایش خانگی بیاورد اما با مخالفت صدا و سیما همراه شد و اجازه نداد که از عروسک های کلاه قرمزی و پسرخاله و سایر عروسک های این مجموعه استفاده کند به این دلیل که حق امتیاز آنها در اختیار صدا و سیما بود .

در نهایت ایرج طهماسب سعی کرد که با سری جدید عروسک ها شانس خود را امتحان کند که نتیجه بسیار خوبی را به دست آورد عروسک پشه و بچه به عنوان محبوب‌ترین عروسکهای این روزها شناخته می‌شود طهماسب سعی کرد که در هر قسمت از مهمانان ویژه دعوت کند و با عروسکهای او گپ و گفت داشته باشد اما در قسمت قبلی و بعد از حضور رامبد جوان و نگار جواهریان دیگر از مهمان خبری نبوده و او سعی کرده به گونه‌ای دیگر برنامه را پیش ببرد.

ایرج طهماسب کارگردان برنامه مهمونی است. دختر ایرج طهماسب، با پخش کلیپی که در شبکه‌های مجازی پخش شد، خبر از ساخت برنامه مهمونی داد. برنامه مهمونی به خاطر شخصیت‌های جالبی مثل بچه یا پشه، مورد توجه قرار گرفته است. همچنین از دیگر جنبه‌های برنامه مهمونی، می‌توان به دعوت مهمانان و… غیره توجه کرد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *