دانلود کامل خندوانه دکتر انوشه با پخش آنلاین (پنجشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱)

دانلود کامل خندوانه دکتر انوشه با پخش آنلاین (پنجشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱)

دانلود کامل برنامه خندوانه دکتر سید محمود انوشه با پخش آنلاین (پنجشنبه 15 اردیبهشت 1401) همراه لینک دانلود و حضور استاد دکتر محمود انوشه در برنامه خندوانه در این صفحه ببینید.

دانلود کامل خندوانه دکتر انوشه با پخش آنلاین (پنجشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱)

دانلود کامل خندوانه دکتر انوشه

اگر نتوانستید برنامه خندوانه با حضور استاد انوشه را مشاهده کنید به شما پیشنهاد می کنیم که حتما در این صفحه آن را ببینید شوخی های جذاب جناب خان با دکتر انوشه یکی از روانشناسان سرشناس کشورمان بدون شک می تواند لحظات بسیار شاد و کمدی برای شما خلق کند.

استاد محمود انوشه متولد ۱۳۴۲ در اهواز بوده بعد سال‌هاست از رشته روانشناسی فعالیت می کند بدون شک کلیپ ها و سخنان او را در شبکه های اجتماعی دیده اید طرفداران بسیار زیادی دارد و پیج‌اینستاگرامی فراوانی به عنوان فن پیج فعالیت دارند.

دکتر از طنز در گفتار و حرکات دست و تغییر تن صدا و علم و شعر و ایمان در سخنوری اش استفاده می کند و یک مطلب کاملآ علمی که می توانست خسته کننده باشد را به جلسه و بحثی تبدیل می کند که پس از ۳ ساعت وقتی مجری می گوید وقت تمام است دانشجویان هوو می کنند و مایل به ادامه سخنرانی اند.

این چهره تاکنون در سخنرانی های زیادی حضور داشته است و همچنین مهمان برنامه کتاب باز سروش صحت بوده است

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *