دانلود کامل سریال آتش سرد قسمت ۲۴ بیست و چهارم 24 از تلوبیون

دانلود کامل سریال آتش سرد بیست و چهارم 24 از تلوبیون [ اینترنت رایگان ] با کیفیت اصلی و لینک مستقیم و پخش آنلاین همراه داستان و زمان پخش و دانلود همه قسمت های سریال آتش سرد را در این صفحه ببینید.

دانلود کامل سریال آتش سرد قسمت ۲۴ بیست و چهارم 24 از تلوبیون

سریال آتش سرد جدیدترین کار آقای رضا ابوفاضلی کارگردان کشورمان بوده که علی مهام تهیه کننده سریال را بر عهده دارد

سریال آتش ساعت 21:30 از شبکه دوم سیما پخش میشود جالب است بدانید سریال بی همگان که از شبکه سوم پخش می شود نیز توسط علی مهام تهیه کنندگی شده است علی مهام همسر مرحوم زهره فکور صبور است و از تهیه کننده های پرکار کشورمان به شمار می آید.

دانلود و پخش سریال آتش سرد قسمت 24

در این سریال چهره هایی همچون عبدالرضا اکبری و پرویز فلاحی پور و شاهد احمدلو بازی می کند داستان این سریال درباره شخصیتی به نام فریب بوده که در یک تصادف پدر و مادرش فوت کرده اند و به همین دلیل وارث نصف یک کارخانه بسیار بزرگ است محسن تاجیک شوهرعمه او بوده که قیم قانونی فریدمحسوب می شود شوهر عمه فرید متوجه می‌شود که در حسابهای کارخانه دستکاری های صورت گرفته و برای همین تلاش می کند تا جلوی آن را بگیرد در این روزها که صدا و سیما اقدام به پخش سریالهای تکراری میکنند سریال آتش سرد و همگان تنها سریال هایی هستند که برای مخاطبان صدا و سیما تازگی دارد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *