دانلود کامل سریال بی همگان قسمت ۳۸ | قسمت 38 سی و هشتم تلوبیون

دانلود کامل سریال بی همگان قسمت ۳۸ | قسمت 38 سی و هشتم تلوبیون

دانلود کامل سریال بی همگان قسمت 38 سی و هشتم [ اینترنت رایگان ] قسمت 38 سریال بی همگان قسمت ۳۸ امشب را در این صفحه ببینید.

دانلود کامل سریال بی همگان قسمت ۳۸ | قسمت 38 سی و هشتم تلوبیون

سریال بی همگان سریال جدید تلویزیونی که از شبکه سوم سیما بر روی انتن رفته و استقبال خوبی از ان صورت گرفته چهره های معروف سینما و تلویزیون در این سریال بازی میکنند.

دانلود کامل سریال بی همگان قسمت 38

برای دانلود اینجا را ضربه بزنید

سریالهای تلویزیونی تنها امید مخاطبان صداوسیما به تلویزیون است چرا که بسیاری از برنامه های پربیننده از صداوسیما دیگر پخش نمیشوند.

اینکه حالا هیچ مجری‌ای در تلویزیون باقی نمانده و اجرای ۵ برنامه رسیده به ۳ مجری یک دلیل دارد، آن هم این است که دیگر مجری‌ای در تلویزیون باقی نمانده است، وقتی عرصه بر مجریانی مانند عادل فردوسی‌پور، با آن حجم از مخاطب و محبوبیت تنگ می‌شود و راه برای مجریانی مانند محمدحسین میثاقی باز می‌شود.

این مجموعه تلویزیونی با محوریت خانواده و چالش‌ ها و چالش های گروه سنی جوان تولید شده است . و با توجه به فضا و نوع قصه و ویژگی‌هایی که در روایت این سریال طراحی شده است پیش بینی می‌کنم بتواند نظر مخاطبانش را در گروه سنی مختلف جلب کند.

خودزنی صداوسیما با حذف این چهره‌ها صداوسیما همواره در حال استفاده از مجریان تازه و غیرحرفه‌ای است که چندان مخاطب ندارند و در عین حال هم مجریان محبوب خود را ممنوع‌التصویر کرده است، در واقع تلویزیون با این کار مشغول خودزنی است. یک برنامه برای مهران رجبی؟ یک برنامه دیگر برای سید بشیر حسینی؟ برای استاد ارتباطاتی که داور«عصر جدید» بود؟ سه برنامه همزمان با موضوعات و رویکرد کاملا متفاوت هم برای حامد سلطانی؟ آن وقت مجتبی پور بخش و سعید اکبری در تلویزیون نیستند؟ برنامه مهران مدیری، رامبد جوان و احسان علیخانی هم که تا اطلاع ثانوی پخش نمی‌شود. عادل فردوسی‌پور و سروش صحت در حوزه اجرا و المیرا شریفی‌مقدم و محمدرضا حیاتی در حوزه خبر ممنوع‌الکارند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *