دانلود کامل سریال بی گناه قسمت اول ۱ | قسمت 1

دانلود کامل سریال بی گناه قسمت اول ۱ | قسمت 1

دانلود کامل سریال بی گناه قسمت اول ۱ | قسمت 1

دانلود کامل سریال بی گناه قسمت اول ۱ | قسمت 1 همراه با کیفیت اصلی و لینک مستقیم را در این صفحه ببییند.

دانلود کامل سریال بی گناه

نام : سریال بی گناه
کارگردان : مهران احمدی
ژانر : خانوادگی و اجتماعی
پخش کننده :  فیلیمو
تعداد قسمت ها : 15
دانلود : دانلود قسمت اول با لینک مستقیم
بازیگران :
مهران احمدی، محسن کیایی، شبنم مقدمی در نقش فروغ فر، مسعود رایگان، رویا تیموریان ماهور الوند، ویشکا آسایش، مهرانه مهین ترابی، آتیلا پسیانی، نسرین نصرتی

سریال بی گناه جدیدترین کار آقای مهران احمدی بازیگر و کارگردان کشورمان میباشد که در این اولین تجربه سریال سازی او است او قبلا در سینما فیلم سینمایی مصادره را تولید کرده است فیلمی که فروش بسیار زیادی را در سینما به همراه داشت.

آقای مهران احمدی حالا در نخستین تجربه حرفه ای خود در شبکه نمایش خانگی با سریال بی گناه گام مهمی ا برداشته است و باید ببینم سریال او میتواند در رقابت با سایر سریالهای شبکه نمایش خانگی حرفی برای گفتن داشته باشد یا خیر! در حال حاضر سریالهایی که بیشترین ببننده را در شبکه نماش خانگی داشته است سریال عاشقانه 1 و 2 و دل و نیسان آبی آقای منوچهر هادی و سریال یاغی محمد کارت بوده است.

مهران احمدی که که به تازگی به کار کارگردانی پرداخته است شانس خود را در شبکه نمایش خانگی امتحان کرده و باید ببینیم او چگونه عمل خواهد کرد فعلا یک قسمت از کار او روانه بازار شده است و هنوز خیلی زود است که درباره او قضاوت و اظهار نظر کرد اما با توجه به جمعی از بازیگران کارکشته در این سریال پیش بینی فروش خوبی برای او خواهیم داشت.

خلاصه داستان

طبق داستان سریال ایرانی بی گناه و اطلاعات منتشرشده توسط تیم سازنده، بخش مهمی از این اتفاقات این سریال در دهه شصت رخ می‌دهد. ظاهرا بازگشت به دهه شصت و القای یک حس نوستالژی به مخاطبان نسل جوان که تصوری از آن دوران ندارند، برای کارگردان‌های ایرانی خیلی جذاب است. اگرچه همواره تلاش می‌کنیم تا با قرار دادن تریلر رسمی سریال‌ها، اطلاعات بیشتری در اختیار مخاطبان قرار دهیم، از آنجایی که هنوز تیزر سریال ایرانی بی گناه منتشر نشده، اطلاعات ما نیز درباره این درام جذاب محدود است.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *