دانلود کامل سریال جیران قسمت ۳۲ سی و دوم (32)

دانلود سریال جیران قسمت ۳۲ سی و دوم قسمت 32 (کامل) با کیفیت اصلی و لینک مستقیم را در این صفحه مشاهده نمایید.

دانلود کامل سریال جیران قسمت ۳۲ سی و دوم (32)

دانلود سریال جیران قسمت 32

سریال جیران ساخته آقای فتحی از سریال های پربیننده شبکه نمایش خانگی می باشد در این سریال بسیاری از بازیگران سرشناس سینما و تلویزیون حضور دارند آقای حسن فتحی قبلاً نیز سریال شهرزاد را با موضوع و تم تاریخی و عاشقانه ساخته بود و تجربه بسیار موفقی برای این کارگردان به شمار می‌آمد و در نهایت تصمیم که در سریال جیران را هم تولید کند .

سریال جیران درباره سوگلی و عشق ناصرالدین شاه بوده که برای به دست آوردن جیران تلاش زیادی می کند و او را از معشوقه اش جدا کرده و به عقد خود در می آورد.

بازیگر نقش ناصرالدین شاه را بهرام رادان و بازیگر نقش جیران را پریناز ایزدیار برعهده دارد.

سریال جیران قسمت های میانه خود رسیده است و در ۲۳ قسمت در حال حاضر پخش شده است این مجموعه مدتی به دلیل سرقت ادبی توقیف شد و بعد از گذشت چند ماه مجدداً رفع توقیف گردید به شما پیشنهاد می‌کنیم که اگر این سریال را تماشا کردید در قسمت آرشیو این سایت هم سایر قسمت‌های قبلی آن را دانلود و تماشا کنید .

همچنین می توانید قسمت جدید این سریال را در این صفحه دانلود کنید توجه داشته باشید که دانلود از سایت شبونه به صورت نیم بها محاسبه می شود.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *